Specjalista ds. traffic

Fundacja Digital Knowledge Observatory

Warszawa

35 dni temu

W związku z rozwojem Fundacji Digital Knowledge Observatory szukamy ambitnych osób, które mają otwarta głowę i nie boją się wyzwań. Wiesz co łączy ze sobą marketing, digital i wiedzę? Umiesz zapanować nad kilkoma rzeczami na raz, nie tracąc przy tym głowy? Mamy dla Ciebie wygodne biurko w nowoczesnym biurze Digital Knowledge Village!

Specjalista ds. traffic
Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania na tym stanowisku:

  • Szukając nowych sposobów dotarcia do określonych targetów, będziesz mógł wykazać się kreatywnością i logicznym myśleniem.
  • Nie rezygnujemy z tradycyjnych form kampanii reklamowych, dlatego powinieneś mieć w jednym palcu m.in. Google Ads czy Menedżer reklam.
  • Ważnym elementem będzie analizowanie skuteczności Twoich działań i stała ich optymalizacja. Znajomość Google Analyticsa czy Brand24 będzie więc kluczowa.
  • Będziesz mógł współpracować z różnymi influencerami, a identyfikacja tych kluczowych sprawi, że poczujesz się niczym Sherlock Holmes
  • Czasami będziesz musiał przygotować odpowiednie kreacje, więc przyda Ci się znajomość Adobe Photoshop oraz poczucie estetyki

Wymagane kompetencje:

  • Znasz narzędzia m.in. takie jak: Google Analytics, Google Ads, Menedżer reklam, Brand24, NapoleonCat,
  • Nie straszne Ci tabelki, harmonogramy i różnego rodzaju raporty,
  • Jesteś sprytny a do tego skuteczny,
  • Lubisz jak się dużo dzieje a do tego jarasz sie marketingiem i digitalem ,
  • Jesteś odpowiedziany, dokładny i sumienny,
  • Jesteś kreatywny i masz lekkie pióro.

Praca w naszym zespole to:

  • stabilność zatrudnienia - stawiamy na współpracę długofalową;
  • elastyczność formy - opracowujemy model satysfakcjonujący dla obu stron;
  • szansa dla zakręconych na punkcie technologii - pracujemy w świetnie wyposażonych studiach wideo, VR labach, w oparciu o nowoczesny software;
  • realny wpływ na biznes i produkty - stawiamy na samodzielność i partnerskie relacje, więc każdy członek zespołu widzi rezultaty swojej pracy;
  • wzajemny rozwój - nasz zespół to szeroka gama specjalistów z różnych dziedzin. Na co dzień uczymy się od siebie i inspirujemy;
  • kreatywne środowisko - w każdy roku obsługujemy dziesiątki, a nawet setki startupów na różnym etapie rozwoju i bierzemy aktywny udział w ich sukcesie.

Kim jesteśmy: pracujemy w branży digital learning & marketing już od kilkunastu lat. Dynamika rynku i doświadczenie pozwoliły nam w ostatnich 3 latach na znaczny rozwój i przygotowanie oferty globalnej i innowacyjnej w skali międzynarodowej. Jesteśmy widoczni, jako twórcy i/lub partnerzy w takich przedsięwzięciach jak:

  • Digital Knowledge Village - Centrum nowoczesnych technologii cyfrowych. Campus, sale konferencyjne, laboratoria wiedzy cyfrowej, studia nagrań audio/video, studio badań cyfrowych
  • Digital Knowledge Cluster - Współpraca obejmuje podmioty z branży Edtech  – uczelnie, fundacje, stowarzyszenia, firmy szkoleniowe oraz technologiczne przy budowaniu nowych wartości.
  • Digital Knowledge Academy - zajmuje się edukacją poprzez seminaria, poradniki, video i artykuły. Promuje wyniki prac B+R i rozwiązań dla firm związanych z klastrem, akceleracją i inkubatorem
  • Akcelerator Publiczne Innowacje - Akcelerator nakierowany na rozwiązywanie problemów obszaru ICT wśród podmiotów publicznych, mający na cele generowanie innowacyjnych MVP i ich wdrożenia
  • Akcelerator  Surferzy Wiedzy - Akcelerator wspierający firmy działające w branży EdTech., dostarczający wiedzę, mentoringi i wsparcie technologiczne dla projektów w obszarze contentu, software i hardware.
  • Akcelerator Akademicka Liga Startupów - Akcelerator, który rzuca rękawicę liderom przedsiębiorczości na Mazowszu. W ramach projektu skupia inżynierów, innowatorów i wizjonerów, których koncepcje przede wszystkim wpłyną na otoczenie społeczne, ekologiczne i technologicznie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Reklamy 
Kierownik do spraw reklamy, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań reklamowych firmy lub instytucji. Kierownik bierze czynny udział w kreowaniu strategii reklamowej firmy, a także sprawuje nadzór nad pracami podległego zespołu specjalistów, zajmujących się realizacją tej strategii. Osoba obsadzona na tym stanowisku projektuje i zatwierdza projekty ...
Praca Kierownik ds. Reklamy