- Efektywna współpraca z Siłami Sprzedaży w zakresie adaptacji klientów do CX GO
- Wypracowywanie materiałów informacyjnych oraz szkoleniowych
- Szkolenia klientów, kierowców oraz pracowników CEMEX z działania aplikacji CX GO
- Analizy dot. wykorzystania funkcjonalności CEMEX Go oraz planowanie działań wzmacniających
- Udział w planowaniu strategii związanych z projektami digitalizacji
- Rozumienie procesów biznesowych w zakresie sprzedaży i obsługi klienta - mile widziane min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średnio zaawansowanym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Przywiązanie do szczegółów, wnikliwość
- Otwartość, bezkonfliktowość
- Wysoki poziom elastyczności - umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta i szukania rozwiązań spełniających jego oczekiwania
- Opanowanie, cierpliwość, komunikatywność
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej
- Umiejętność planowania działań i rozwiązywania problemów
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
- Gotowość do podróży służbowych w kraju
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych
- Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje trenerskie
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania