CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- Wsparcie klientów w wybranym obszarze – PtP/RtR/Procurement.
- Udział w tranzycji procesów.
- Analize i usprawnianie procesów finansowych u klienta.
- Identyfikacje, projektowanie i wdrożanie nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań.
- Wsparcie w obniżeniu kosztów procesowych oraz ilości zaangażowanych osób.
- Przygotowywanie prezentacji dla klientów.
- Tworzenie map procesów.
- Prowadzenie warsztatów i szkoleń.
Od kandydata/ kandydatki oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min.C1.
- Doświadczenia w tranzycji procesów.
- Doświadczenia lub wykształcenia w obszarze finansów/ księgowości.
- Rozumienie trendów i tematów z obszaru GBS / BPO / SSC.
- Dobrej znajomość i zrozumienia metodologii i zmiany oraz transformacji.
- Dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych.
Z naszej strony zapewniamy:
- Udział w bardzo ciekawych projektach, pracę na atrakcyjnym i rozwojowym stanowisku.
- Umowę o pracę i korzystne warunki finansowe
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, programy pracownicze, bilety i zniżki, imprezy firmowe.
- Możliwość rozwoju i korzystania z ciekawego i szerokiego pakietu szkoleń.