eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Prowadzeniem kampanii retail marketingowych w modelu omnichannel,
- Koordynacją procesu tworzenia i planowaniem contentu na nośniki DS- playlisty na ekrany digital signage w sieci sklepów eobuwie.pl i MODIVO,
- Projektowaniem i zarzadzaniem komunikacją INSTORE (tablety sklepowe),
- Kontaktem i ścisłą współpracą z agencją technologiczną dostarczającą soft i oprogramowanie DS,
- Tworzeniem ramówek, media planów publikacyjnych na ekrany LED Screen w sieci sklepów zgodnie z harmonogramem promocyjno-akcyjnym e-commerce oraz kalendarzem eventów retail marketingowych,
- Projektowaniem komunikacji cyfrowej na podstawie doświadczenia zakupowego w oparciu o unikalny koncept store eobuwie i MODIVO, brand persony eobuwie.pl MODIVO, a także marek fashion z portfolio oferty zakupowej,
- Egzekucją strategii retail marketingowej według standardów narrowcasting i digital merchandising,
- Ścisłą współpracą z zespołem retail marketing, trade marketing, graphic & video & motion designers.
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w retail marketingu (sieci handlowe) lub reklamy DOOH, OOH,
- Zainteresowania footwear & amp, apparel oraz hi-tech oraz innowacjami - będzie bardzo mocnym atutem,
- Elastyczności, komunikatywności, umiejętności pracy w grupie,
- Wysokiego poczucia estetyki graficznej oraz identyfikacji wizerunkowej,
- Umiejętności tworzenia scenariuszy i skryptów video,
- Kreatywności, inicjatywy i wizjonerskiego podejścia do moving content marketingu,
- Dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excel, Power Point oraz programów do podstawowej obróbki graficznej,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- Uczestnictwo w innowacyjnych projektach w jednej z największych firm e-commerce,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pracę w systemie hybrydowym,
- Pakiet benefitów, w tym dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Program poleceń dla pracowników,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl i CCC,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie 'na Ty' i nie mamy dress code'u.