w Wydziale Rozwoju Wiedzy o Klientach
Do sklepu amerykańskiej sieci Target w Minnesocie wpadł zdenerwowany mężczyzna. Oburzony wymachiwał reklamą, którą jego córka dostała pocztą. „Ona wciąż jest w liceum, a wysyłacie jej kupony na odzież ciążową i łóżeczka? Chcecie ją zachęcić do zajścia w ciążę?”. Kilka dni później zadzwonił z przeprosinami. Okazało się, że sieć supermarketów wiedziała wcześniej niż ojciec, że dziewczyna jest w ciąży! Spece od marketingu i statystyki wywnioskowali to na podstawie analizy jej nawyków zakupowych. Nastolatka nagle zaczęła kupować m. in. duże ilości witamin i balsamów nawilżających do ciała.
Ciąg dalszy artykułu pod linkiem: http://silanawyku.blog.onet.pl/2013/04/26/kobieta-w-ciazy-to-kopalnia-zlota/
Jeśli artykuł Cię zainspirował, chciałbyś się rozwijać oraz:
- budować w organizacji wiedzę o zachowaniach klientów w oparciu o dostępne dane,
- propagować fakty klientowskie w organizacji,
- odkrywać nowatorskie zastosowania technologii analitycznych, Big Data do lepszego zrozumienia klientów i ich potrzeb oraz do lepszego komunikowania się z nimi,
- rozwiązywać istotne z punktu widzenia biznesu problemy (wykorzystując przy tym zaawansowane technologie interpretacji danych głosowych, tekstowych, numerycznych, obrazów),
- we współpracy z zespołami IT i Biznesu poszukiwać nowych źródeł danych (także zewnętrznych),
- kreować model danych wykorzystywany na co dzień przez zespoły Biznesu Detalicznego,
- pracować w pięcioosobowym zespole o profilu data scientists.
Masz to coś:
- podejście ‘can do’ i odwagę, by obalać mity bankowe, posługując się twardymi faktami opartymi na danych, przetestowanych hipotezach,
- interesujesz się technologiami uczenia maszynowego, customer intelligence, big data i masz wyobraźnie jak można je wykorzystać w praktyce w biznesie,
- sprawnie się komunikujesz i potrafisz w prosty sposób przedstawiać skomplikowane tematy w zrozumiały i zwięzły sposób?
Chcesz to mieć:
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w mBanku
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku)
- pracę w nowym dynamicznie rozwijającym się zespole
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta i komfortowe warunki pracy
- możliwość rozwoju zawodowego w jednym z największych banków w Polsce
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera