Specjalista ds. wsparcia aplikacji (III linia)
Warszawa
Specjalista ds. wsparcia aplikacji (III linia)
Warszawa
Nr Ref.: 1055083
Warszawa
Nr Ref.: 1055083
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmy IT z siedzibą w Warszawie, poszukujemy obecnie osób na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia aplikacji (III linia).
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewni zaawansowane wsparcie techniczne w ramach III linii dla obecnych Klientów oraz zespołu developerów korzystających z aplikacji webowej firmy. Do jej obowiązków będzie należała ocena, rozwiązywanie i raportowanie istniejących problemów oraz ich dokumentowanie w celu późniejszej analizy. Codzienna praca wiąże się ze ścisłą komunikacją z działem produktowym i operacyjnym oraz wsparciem technicznym działu sprzedaży oraz I i II linii.
Idealny Kandydat posiada 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku (w tym minimum rok pracy na III linii), doświadczenie w rozwoju i testowaniu skryptów SQL oraz praktyczną wiedzę odnośnie MySQL, XML i HTML, ponadto rozumie podstawy programowania oraz zna narzędzia wspierające takie jak ZenDisk czy Jira. Szukamy osób dynamicznych, zorientowanych na Klienta o silnych kompetencjach analitycznych i komunikacyjnych, które posługują się językiem angielskim na poziomie dobrym (min. B1).
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku oraz niecodzienną, przyjemną atmosferę pracy.
|
hays.pl |