Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Wsparcia i Obsługi Klienta / Help Desk Agent

ISS Facility Services Sp. z o.o.

Kraków

25 dni temu

ISS Facility Services Sp. z o.o jest liderem na Polskim rynku kompleksowej obsługi budynków. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. W Polsce firma działa od 1995 r. Naszą siłą są ludzie, zatrudniamy 2500 pracowników. W pracy kierujemy się takimi wartościami jak uczciwość, przedsiębiorczość, odpowiedzialność i jakość.

Specjalista ds. Wsparcia i Obsługi Klienta / Help Desk Agent
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników na temat awarii, usterek technicznych na terenie obiektu
  • Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu
  • Udzielanie informacji użytkownikom o statusie  zgłoszeń i etapach realizacji
  • Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
  • Tworzenie raportów monitorujących realizację zgłoszeń


Wymagania:
  • Biegłość w obsłudze komputera
  • Znajomość systemu MS-Office
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Doświadczenie w pracy na helpdesku lub w pracy w obsłudze klienta mile widziane


Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku międzynarodowych zespołów
  • Pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy

Poznaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Poznaj stanowisko: Pracownik Helpdesk

Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management. W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, ...
Pracownik Helpdesk Praca Pracownik Helpdesk

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (608)
Wałbrzych (51)
Legnica (107)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (220)
Toruń (133)
Lubelskie:
Lublin (229)
Chełm (30)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (764)
Tarnów (91)
Nowy Sącz (78)
Mazowieckie:
Warszawa (1888)
Radom (174)
Płock (60)
Opolskie:
Opole (234)
Nysa (59)
Podkarpackie:
Rzeszów (159)
Przemyśl (35)
Podlaskie:
Białystok (146)
Suwałki (40)
Łomża (29)
Pomorskie:
Gdańsk (491)
Gdynia (280)
Słupsk (64)
Śląskie:
Katowice (605)
Częstochowa (152)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (175)
Elbląg (84)
Ełk (47)
Wielkopolskie:
Poznań (578)
Kalisz (94)
Konin (53)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (363)
Koszalin (121)
Kołobrzeg (53)
Auchan (139)
Tesco (43)
Inditex (28)
Leroy Merlin (105)
Bricoman (10)
STRABAG (9)
ABB (12)
Accenture (72)
Carrefour (150)
PKO BP (298)
PwC (18)
KPMG (22)
Orange (47)
IKEA (51)
Budimex (1)

Rekrutują z Praca.pl