Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2);
- Doskonała znajomość Windows 7 i Windows 10;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Podstawowa wiedza i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów sieciowych;
- Podstawowa znajomość Active Directory;
- Podstawowa znajomość systemów Microsoft Server;
- Doświadczenie w obsłudze klienta;
- Podstawowa wiedza ITIL;
Dodatkowym atutem będą:
- Język niemiecki
- Stopień BSc w ITC lub podobnym
- Wiedza o sprzęcie IT
Profil kandydata
- Zmotywowany, umiejący pracować w drużynie oraz w zmieniającym się otoczeniu;
- Posiadajacy umiejętność pracy pod minimalnym nadzorem, a także realizacji zadań pod presją czasu;
- Potrafiący efektywnie i elastycznie pracować w małym zespole;
- Wielozadaniowy o proaktywnej postawie;
Opis stanowiska
- Dostarczanie klientowi wysokiej jakości, profesjonalnej i proaktywnej usługi (zgodnie z ustalonymi SLA)
- Obsługa incydentów i zgłoszeń serwisowych
- Rozwiązywanie problemów z obsługą na miejscu (IMAC (Installations, Moves, Adds and Changes))
- Zarządzanie zasobami
- Instalacja i konserwacja systemów operacyjnych
- Stosowanie wiedzy biznesowej i technicznej w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
- Przestrzeganie procedur eskalacji
Co oferujemy
- Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
- Ścieżka liderska i ekspercka
- Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
- Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
- Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
- Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
- Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
- Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
- Parkingi dla rowerzystów i carpooling
O nas
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.