Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
- Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży.
- Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
- płynnej znajomości włoskiego oraz angielskiegona poziomie B2
- dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Katowice)
- nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
- dobra organizacja pracy własnej
- umowę zlecenie (35.71 pln gross/h)
- kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie
- praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09:00-20:00 + 2 weekendy w miesiącu sobota 9:00-18:00, niedziela 10:00-18:00 (2 dni w tygodniu roboczym do odbioru)
- możliwość awansu wewnętrznego
- komfortowe warunki pracy
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.