Specjalista ds. wsparcia produktu
Miejsce pracy: Sośnicowice
Zadania:
- udzielanie wsparcia telefonicznego, mailowego, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów
- identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami, współpraca z innymi działami i producentem w razie potrzeby
- przygotowanie analizatorów głównie do automatycznej analizy moczu pod instalację (sprawdzenie poprawności działania sprzętu, proces walidacyjny, przygotowanie dokumentacji)
- szkolenia z obsługi analizatorów dla użytkowników
- dążenie do zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta
- dbanie o poprawność działania analizatorów wraz ze wsparciem Inżynierów Serwisu
- raportowanie o znalezionych problemach producentowi sprzętu
- rozpatrywanie i analiza reklamacji
- współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania:
- prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera oraz oprogramowania typu Office
- wykształcenie kierunkowe (analityka medyczna, biotechnologia, bioinżynieria lub pokrewne) będzie dodatkowym autem
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- samodzielność i dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z producentem
- doświadczenie w pracy w laboratorium będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie w branży
Oferujemy:
- praca stacjonarna (Sośnicowice/Gliwice) + wyjazdy na instalacje, szkolenia
- umowa o pracę
- zatrudnienie w rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
- współpraca w gronie specjalistów w przyjaznej i kooperacyjnej atmosferze
- samochód służbowy oraz niezbędne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju zawodowego