SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjno-instalatorskiej z branży elektronicznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży / Back Office
Miejsce pracy: Zabrze
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza Przedstawicieli Handlowych,
- Tworzenie bazy potencjalnych Klientów,
- Weryfikację dokumentacji technicznej,
- Przygotowanie wstępnych kalkulacji i wycen,
- Ścisłą współpracę z wewnętrznymi działami firmy: R&D, techniczny, handlowy,
- Cykliczne raportowanie działań,
- Wykonywanie bieżących działań administracyjnych.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- Wykształcenie co najmniej średniego,
- Zainteresowanie nowym technologiami będzie mile widziana,
- Umiejętności przygotowywania raportów i analiz,
- Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- Łatwości nawiązywania kontaktów oraz umiejętności pracy w zespole,
- Komunikatywności oraz postawy proaktywnej.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B w dynamicznie rozwijającej się, nowoczesnej firmie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Przyjazne środowisko pracy,
- Miłą atmosferę w zgranym, ceniącym poczucie humoru zespole.