Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży SWSH

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży SWSH

P4 Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
4999 dni temu

Ogłoszenie numer: 115444, z dnia 2010-09-24

P4 Sp. z o.o.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży SWSH

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: SWSH

 

Opis stanowiska

- zarządzanie procesem autoryzacji/ deautoryzacji pracowników sieci sprzedaży, - terminowe i dokładne realizowanie zgłoszeń, - realizacja projektu automatyzacji procesu autoryzacji, - bieżąca współpraca z różnymi działami firmy w usprawnianiu procesu autoryzacji.

Wymagania

- dokładność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki, - samodzielność w działaniu, - bardzo dobra organizacja pracy, - łatwość poruszania się w systemach informatycznych - bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excell) - komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.