Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Lokalizacja Radom
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie działu sprzedaży w obsłudze klienta
- umawianie i czynne uczestniczenie w spotkaniach Klientów z notariuszem
- współpraca z kancelariami notarialnym oraz bankami
- kompleksowa obsługa systemu CRM
- wsparcie działu sprzedaży w zakresie obsługi administracyjnej
- przygotowywanie dokumentów oraz pism na potrzeby działu sprzedaży
- wsparcie DS. przy odbiorach lokali
- uczestnictwo w dniach otwartych
- analiza konkurencji
Nasze wymagania:
- wysoka kultura osobista i komunikatywność
- ukierunkowanie na pracę zespołową
- umiejętność organizacji pracy własnej
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- biegła znajomość pakietu MS Office
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem
- minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość systemu CRM – mile widziana
- przejawianie własnych inicjatyw w zakresie powierzonych obowiązków
Zapewniamy:
- zatrudnienie w stabilnej, rozwijającej się polskiej firmie o wysokiej pozycji na rynku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- pakiet usług medycznych
- udział w tworzeniu ciekawych projektów mieszkaniowych
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji
Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacji
Proces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa online
W procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotna
Po udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
Poznaj
UNIBEP S.A.
Dlaczego warto wybrać Unibep?
Grupa Unibep to największa firma budowlana z polskim kapitałem. Budujemy domy, apartamentowce, drogi, mosty, inwestycje przemysłowe i budynki użyteczności publicznej - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodniej, północnej i wschodniej Europy. Od lat wygrywamy rankingi w kategorii największego polskiego eksportera usług budowlanych. Nasza historia i tożsamość sięga 1950 roku - od tego czasu nieustannie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki - a jakość realizacji to nasza karta przetargowa.Proces rekrutacji w Unibep
- Krok Zgłoszenie do procesu rekrutacji
- Krok Analiza Twojej aplikacji
- Krok Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa on-line
- Krok Oferta pracy / Informacja zwrotna