- Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta.
- Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.
- Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Ocena możliwości samodzielnego rozwiązania problemu przez klienta i doradztwo w tym zakresie.
- Przygotowywanie szczegółowych raportów technicznych dla serwisantów.
- Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów.
- Wsparcie klientów w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
- Zaangażowanie w dostarczanie usług o wysokiej jakości zgodnie z celami KPI.
- Wykształcenie wyższe.
- Biegłość w języku gruzińskim (min. C1) i angielskim (min. B2).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).
- Znajomość Windows i MS Office.
- Wiedza z zakresu prawa, szczególnie prawa konsumenckiego i ochrony danych.
- Wysokie zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Silna motywacja i zaangażowanie w pracę.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic.
- Pakiet korzyści, w tym pakiet MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Szkolenie przygotowujące do roli.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.