Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik help desk Łódź
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

PGE Systemy S.A.
Łódź
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
466 dni temu
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Łódź
GKPGE/SYS/49/2024
Zakres obowiązków
  • Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie
  • Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami
  • Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale
  • Instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego oraz instalacja i konfiguracja urządzeń komputerowych w firmie
  • Diagnoza i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem systemowym i użytkowym
  • Konserwacja i okresowe przeglądy infrastruktury informatycznej w firmie zgodnie z zaleceniami producenta
  • Kontrola jakości i terminowość wykonywanych usług gwarancyjnych i serwisowych przez firmy zewnętrzne
  • Prowadzenie rejestracji (Quick Case) i nadzór nad zgłoszeniami serwisowymi (ITSM).
  • Prowadzenie nadzoru nad systemami wspomagającymi prace oddziału
  • Pełnienie funkcji opiekuna procedur bezpieczeństwa informacji w powierzonym zakresie
  • Zgłaszanie, na bieżąco, przełożonemu przypadków awarii, wniosków poawaryjnych oraz wszelkich informacji o stwierdzonych nadużyciach na szkodę oddziału
  • Przeprowadzanie procedur likwidacji podległego sprzętu informatycznego
Wymagania
  • Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów
  • Roczne doświadczenie zawodowe w obszarze IT
  • Znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum podstawowym
  • Znajomość: systemów produktowych funkcjonujących w Grupie GK PGE, a także systemów operacyjnych Microsoft, pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy w środowisku domenowym na poziomie dobrym
  • Komunikatywność
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz sprawne działanie pod presją czasu
  • Wysoka efektywność w realizacji zadań
  • Zaangażowanie, samodzielność i rzetelność
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Prawo jazdy kategorii B

 

Ze swojej strony oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Praca w systemie zmianowym
  • System premiowy
  • Liczne świadczenia z ZFŚS
  • Dostęp do najnowszych technologii
  • Pracę w zróżnicowanych zespołach, otwartych i nastawionych na rozwój
PGE Systemy S.A. jest spółką technologiczną, buduje, rozwija i utrzymuje nowoczesne systemy teleinformatyczne dla całej Grupy Kapitałowej PGE. Spółka aktualnie realizuje kilka dużych projektów rozwojowych, w tym budowę sieci łączności LTE450, i kilkaset innych inicjatyw. Obsługujemy około dwadzieścia tysięcy komputerów i ponad pół tysiąca maszyn wirtualnych.
PGE Systemy S.A. informuje, że w procesie rekrutacji żąda podania Państwa danych osobowych określonych w Kodeksie Pracy w art. 22¹ tj.: imię (imiona) i nazwisko; datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te są przetwarzane przez PGE Systemy S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO – tj. ze względu na obowiązek prawny. Dane osobowe w zakresie: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia przetwarzane są na podstawie w art. 22¹ Kodeksu Pracy wyłącznie gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.

Informujemy, że wysłanie dokumentów aplikacyjnych zawierających szerszy zakres danych osobowych niż wskazany w Kodeksie Pracy traktowany jest przez PGE Systemy S.A. jako oświadczenie woli kandydata do pracy o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie wszystkich danych przekazanych w dokumentach aplikacyjnych. W przypadku niewyrażenia zgody prosimy o niewysyłanie dokumentów (Nie wybieranie opcji „aplikuj”). Informujemy, że zgoda może zostać odwołana w każdym momencie poprzez kontakt z PGE Systemy S.A. na adres wskazany w pkt I klauzuli informacyjnej. Wszelkie dane, które wykraczają poza zakres określony w Kodeksie Pracy w art. 22¹, kandydat przekazuje dobrowolnie, a PGE Systemy S.A. przetwarza te dane podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgody kandydata na przetwarzanie tych danych.


Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych („ADO”) jest PGE Systemy S.A. z siedzibą w Warszawie (00-121), przy ul. Sienna 39.

2. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.pgesystemy@gkpge.pl lub pod adresem siedziby wskazanym w punkcie I powyżej.

3. Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:

a. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

b. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO - dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wskazany w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy zakres danych. Oznacza, to, że dane dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia – o ile nie są niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku - dane dotyczące stanu cywilnego, statusu rodzinnego, zainteresowań, dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, zdjęcie i inne, które chce Pan/Pani podać w swojej aplikacji przekazuje Pan/Pani dobrowolnie i zgadza się Pan/Pani na ich przetwarzanie.

4. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanym powyżej celem ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla przeprowadzenia procesu rekrutacji bądź do momentu odwołania zgody. W przypadku, gdy Administrator uzyska dobrowolną, dodatkową Pani/Pana zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji wówczas Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od chwili wyrażenia zgody.

5. Cofnięcie zgody. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu wskazanym powyżej, a dane osobowe zostaną usunięte zgodnie z otrzymanym żądaniem.

6. Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.

7. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz administratora danych i którym te dane są powierzane.

8. Przekazywanie danych osobowych poza EOG. Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: EOG). Mając jednak na uwadze usługi świadczone przez podwykonawców Administratora przy realizacji wsparcia dla usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Administrator może zlecać wykonanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG, co może powodować przekazanie Pani/Pana danych poza EOG. Poszczególne kraje spoza EOG, na terytorium których będą przetwarzane Pani/Pana dane osobowe, zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zgodny ze standardami EOG. Natomiast w  przypadku ich przetwarzania na terytorium Państw wobec, których Komisja Europejska nie stwierdziła zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych zgodnego ze standardami EOG, w celu zapewnienia odpowiedniego stopnia tej ochrony, Administrator zawiera umowy z odbiorcami Pani/Pana danych osobowych. Umowy, o których mowa powyżej oparte są o standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Kopię standardowych klauzul umownych, o których mowa powyżej można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych. Zastosowany przez Administratora sposób zabezpieczenia Pani/Pana danych jest zgodny z zasadami przewidzianymi w rozdziale V RODO. W związku z powyższym może Pani/Pan zażądać dalszych informacji o stosowanych zabezpieczeniach w tym zakresie, uzyskać kopię tych zabezpieczeń oraz informację o miejscu ich udostępnienia.

9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.

10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie będą profilowane.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...