Współpraca z klientami w ramach umów faktoringu:
- weryfikowanie wysokości wykorzystanych limitów faktoringowych
- analizowanie zmieniających się potrzeb klienta pod kątem możliwości zaoferowania innych produktów spółki lub nowych rozwiązań adekwatnych do zidentyfikowanych potrzeb klienta
- odnawianie limitów faktoringowych
- podejmowanie działań wobec klientów mFaktoring celem utrzymania i rozszerzania współpracy
- monitorowanie sytuacji rynkowej klientów oraz zgodności realizacji umowy faktoringu
- monitorowanie wykorzystania limitów przez odbiorców
- wykonywanie innych zadań wskazanych przez przełożonego
Masz to COŚ?
- wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze
- doświadczenie w obsłudze klientów instytucjonalnych - min. 4 lata
- preferowane doświadczenie w spółce faktoringowej lub instytucji bankowej oferującej usługę faktoringu
- preferowana obsługa klientów z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw
- wiedza z zakresu faktoringu, finansów przedsiębiorstw, bankowości i prawa
- znajomość aplikacji pakietu Office: Word, Excel, Power Point, Otlook
- prawo jazdy kat. B
- znajomość j. angielskiego – stopień zaawansowany
- gotowość do odbywania podróży służbowych
- znajomość innego języka obcego jest mile widziana
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera