- Zarządzanie zakupami w przydzielonej kategorii produktów i realizacja celów budżetowych
- Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami oraz negocjowanie ofert i promocji
- Współpraca z działem marketingu przy planowaniu kampanii promocyjnych
- Monitorowanie przebiegu procesów zakupowych oraz przygotowywanie analiz i raportów
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych działu handlowego
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, ekonomia lub pokrewne
- Minimum doświadczenie w zakupach lub handlu detalicznym
- Wysokie umiejętności analityczne i negocjacyjne
- Zorientowanie na realizację celów i umiejętność pracy pod presją
- Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excela
- Mile widziana znajomość systemu SAP
- Możliwość samodzielnego realizowania projektów i odpowiedzialność za swoje działania
- Pracę w przyjaznym zespole i środowisku wspierającym rozwój
- System hybrydowy i elastyczne podejście do pracy
- Atrakcyjny pakiet benefitów oraz wsparcie w szkoleniach zawodowych
- Równe szanse i partnerską kulturę pracy potwierdzoną certyfikatami
Poznaj
Eurocash S.A.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber. Na ten moment Grupa Eurocash zatrudnia ponad 22 tysiące pracowników w całej Polsce. Jesteśmy #bardzo stabilnym i #bardzo odpowiedzialnym pracodawcą, a w codziennej pracy łączymy przedsiębiorczość, ambicję i pasję do działania. Dołącz do nas i przekonaj się, że razem możemy osiągnąć #bardzo dużo!