Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...
Twój zakres obowiązków: wsparcie kupca i działu zakupów w codziennej pracy; tworzenie baz danych dostawców; koordynowanie zgodności danych logistycznych; aktualizowanie danych towarowych w systemie; współpraca z działami w firmie Greenbasket; tworzenie zapytań ofertowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i nadzór nad zamówieniami; Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców pod kątem terminowości ich realizacji, cen, oraz zamawianych ilości; Monitoring rynku pod kątem trendów, cen i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Firma technologiczna, wiodący w Polsce producent i dostawca rozwiązań z zakresu zasilania rezerwowego, systemów zdalnego monitoringu i nadzoru, wykorzystywanych w telekomunikacji, energetyce, kolei i przemyśle,
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Szczecinek
Zakres zadań:
realizacja procesu zaopatrzenia materiałowego (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego),
dbanie o terminowość dostaw materiałów do produkcji,
negocjacje z dostawcami,
nadzór nad prawidłowością i aktualnością danych w systemie ERP,
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...
Twój zakres obowiązków: wsparcie kupca i działu zakupów w codziennej pracy; tworzenie baz danych dostawców; koordynowanie zgodności danych logistycznych; aktualizowanie danych towarowych w systemie; współpraca z działami w firmie Greenbasket; tworzenie zapytań ofertowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i nadzór nad zamówieniami; Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców pod kątem terminowości ich realizacji, cen, oraz zamawianych ilości; Monitoring rynku pod kątem trendów, cen i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...