- Szukanie nowych kwater i kontakt z agencjami i osobami prywatnymi oferującymi kwatery,
- Planowanie zakwaterowań dla pracowników w Europie (Szwecja, Niemcy, Francja, Austria, Grecja),
- Kontakt z pracownikami w przypadku problemów z kwaterami (roszczenia, awarie na kwaterach),
- Rozwiązywanie usterek, roszczeń od agentów,
- Podpisywanie umów oraz wypowiadanie umów kwater,
- Bieżąca obsługa i kontrola umów, FV dotyczących kwater, weryfikacja FV.
- Doświadczenie pracy w sprzedaży, obsłudze lub zarządzaniu nieruchomościami mile widziane,
- Rozpoczęcie pracy od stycznia 2025,
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Podstawowa znajomości programu Excel,
- Otwartość w kontaktach międzyludzkich oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
- Odpowiedzialność za powierzane zadania i wyznaczone cele,
- Umiejętność pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się,
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zapewniającym swobodną komunikację,
- Znajomość języka niemieckiego mile widziana.
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Dobrą atmosferę i niekorporacyjne podejście do pracy - będzie Ci się chciało wstawać w poniedziałki,
- Pracę od poniedziałku do piątku,
- Możliwość wyjazdów służbowych na budowy międzynarodowe dla osób zainteresowanych,
- Gwarantujemy Ci możliwość długoletniej współpracy.
Osoby zainteresowane zachęcamy do przesyłania aplikacji za pomocą przycisku aplikowania. Jeśli Twoje doświadczenie będzie pasowało do profilu naszych wymagań skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. Po wstępnej rozmowie zostaniesz zaproszony/a na spotkanie z Kierownikiem Kadr, aby przedstawić się osobiście. Jeśli zdecydujemy się na współpracę zaprosimy Cię na podpisanie dokumentów, a potem wdrożymy w wykonywane przez Ciebie obowiązki.
Uprzedzamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Poznaj
Lambda S.A.
Dlaczego warto?
Lambda S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma z ugruntowaną pozycją w branży budowlanej, specjalizująca się w kompleksowej realizacji projektów przemysłowych na terenie Polski i na rynkach zagranicznych.
Dzięki obecności w dwóch kluczowych miastach – Łodzi i Warszawie – skutecznie łączymy elastyczność działania z dostępem do centralnych rynków inwestycyjnych.
Firma zatrudnia ponad 500 wykwalifikowanych pracowników, zarówno fizycznych, jak i biurowych. Nasz zespół to połączenie doświadczenia, wiedzy technicznej oraz zaangażowania, co pozwala nam z powodzeniem realizować nawet najbardziej wymagające projekty budowlane.
Proces rekrutacji
-
Krok
Przesłanie CV
-
Krok
Rozmowy telefoniczna z Rekruterem
-
Krok
Rozmowa telefoniczna z działem technicznym
-
Krok
Propozycja współpracy
-
Krok
Dopełnienie formalności
Opinie pracowników
-
-
Maciej Konieczka
Kierownik Budowy
Doceniam, że w naszej firmie każdy projekt traktowany jest priorytetowo, a współpraca opiera się na zaufaniu i wzajemnym wsparciu. To miejsce, gdzie mogę realizować swoje doświadczenie i wiedzę w praktyce.
-
-
Magdalena Brzozko
Kierownik HR
Praca w tej firmie daje mi możliwość realnego wpływu na rozwój zespołu i realizację ambitnych projektów. Doceniam kulturę wsparcia i otwartości, która pozwala nam się rozwijać każdego dnia.