Specjalista ds. Zarządzania i Kontroli Kosztów Umów
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie repozytorium umów podwykonawczych (rejestracja systemowa umów, aktualizacja obowiązujących umów/aneksów, monitoring statusu potwierdzenia dokumentów przez podwykonawców)
- Prowadzenie bazy pełnomocnictw zewnętrznych i wewnętrznych, we współpracy z działem prawnym
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących
- Przygotowywanie raportów (cyklicznych i ad hoc) z wykorzystywanych baz danych
- Współpraca z innymi działami (techniczny, finansowy, prawny) w zakresie procesu obsługi podwykonawców zewnętrznych.
Poszukujemy Ciebie jeśli:
- Wyróżniają Cię doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Lubisz pracować zespołowo
- Masz umiejętności analityczne pozwalające pracować z dużą ilością danych i dokumentów
- Znasz pakiet MS Office w szczególności xls i power point
- Jesteś skrupulatny, dokładny, lubisz pracę z dokumentami
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu: finanse, administracja, prawo
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną