Do 7 osobowego, wydziału klienta firmowego w mBanku
poszukujemy
W ramach tej roli dajemy możliwość:
- Współpracy z departamentem marketingu w zakresie budowy strategii marketingowej dla klienta firmowego,
- Prowadzenia projektów budujących wizerunek mBanku jako banku dla firm „od pomysłu do wdrożenia”
- Pracy nad analizą efektywności marketingowej,
- Zarządzania paletą ofert promocyjnych dla firm,
- Poszukiwania inspiracji i innowacji w obszarze usług dla firm,
- Zarządzania treściami serwisu informacyjnego dla firm,
- Budowy sprofilowanej komunikacji dla klientów firmowych,
- Zarządzania ofertą produktów podstawowych dla firm;
Masz to coś?
- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki marketing, zarządzanie,
- Pasję w obszarze marketingu/komunikacji/ B2B
- Otwarty umysł,
- Konsekwencję w działaniu,
- Merytoryczną asertywność,
- Komunikatywność,
- Dociekliwość,
- Zaradność,
- Umiejętność logicznej argumentacji
jeśli tak wyślij nam swoją aplikacje !
Sprawdź profil Managera zespołu: https://www.linkedin.com/in/daniel-pindor-13890535/
Od nas dostaniesz:
- Zespół, który chętnie dzieli się wiedzą
- Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- Możliwości udziału w strategicznych projektach w Departamencie Klienta Firmowego
- Pakiet benefitów (multisport, opieka w Luxmed, dostęp do szkoleń elearningowych Linkedin learning, dostęp do ebooków Legimi)
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera