Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Zespołu Zarządzania Projektami w Biurze Zarządu jako:
- tworzenie narzędzi, standardów i procedur zarządzania projektami operacyjnymi i biznesowymi (głównie w metodyce Prince2),
- aktualizację i nadzór nad dokumentacją projektów,
- optymalizację rozwiązań projektowych,
- wsparcie funkcji odpowiedzialnych za realizację projektów, a także monitorowanie, dokumentowanie i raportowanie stanu realizacji projektów,
- monitorowanie statusu, postępów i ryzyk powierzonych projektów oraz identyfikację i eskalację niezgodności z planem projektu,
- koordynację realizacji harmonogramów projektów,
- standaryzację i przygotowywanie cyklicznych i doraźnych raportów,
- nadzór nad terminowością sporządzanych raportów oraz ich zgodnością z przyjętymi standardami,
- koordynację korelacji pomiędzy projektami,
- raportowanie statusów projektów do Przełożonego i do Zarządu firmy,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z metodyk zarządzania projektami i zwiększanie świadomości/wiedzy o projektach w firmie.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
- możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego (technicznego, ekonomicznego, humanistycznego, informatycznego),
- certyfikatu PRINCE2 Foundation,
- przynamniej trzech lat doświadczenia w podobnym obszarze (w tym dwóch lat na stanowisku samodzielnym związanym z realizacją zadań organizacyjno- administracyjnych i min. roku doświadczenia w zakresie zarządzania projektami),
- znajomości obsługi programów MS Office tj.: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint na poziomie dobrym a także programów wspierających zarządzanie projektami,
- znajomości obsługi urządzeń biurowych,
- wysokiego poziomu umiejętności w zakresie pracy zespołowej oraz współpracy wewnątrzfirmowej,
- komunikatywności, dobrej organizacji pracy.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.