Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista Helpdesk

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Warszawa

11 dni temu

DreamLab to hub technologiczny Ringier Axel Springer Media AG, wiodącej grupy mediowej, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. W Polsce, w 50 zespołach i trzech lokalizacjach pracuje ponad 300 specjalistów, którzy budują różnorodne rozwiązania IT, wchodzące w skład nowoczesnej platformy digital publishing. Nasze produkty docierają do 30 milionów użytkowników. W DreamLab codziennie tworzymy przyszłość cyfrowych mediów.
Specjalista Helpdesk
miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • Wsparcie pracowników firmy
  • Przyjmowanie, rejestracja i realizacja zgłoszeń w ramach pierwszej linii wsparcia
  • Klasyfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do zespołów pozostałych linii wsparcia
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Monitorowanie zgłoszeń i informowanie pracowników o postępach prac
  • Dokumentowanie prowadzonych działań
Wymagania:
  • Umiejętność szybkiego diagnozowania problemów
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień sieciowych
  • Znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu takiego jak: komputery osobiste, laptopy, tablety, smartfony, urządzenia peryferyjne
  • Bardzo dobra znajomość oprogramowania Microsoft
  • Podstawowa znajomość Mac OS
  • Punktualność i dokładność
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Mile widziane wykształcenie techniczne
A w zamian:
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dofinansowane inicjatywy sportowe
  • Imprezy firmowe
  • Świąteczne atrakcje
  • Dofinansowanie rozwoju
ringieraxelspringer.pl

Poznaj stanowisko: Pracownik help desk

Praca na stanowisku pracownik help desk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych. Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie ...
Pracownik help desk Praca Pracownik help desk

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (776)
Wałbrzych (50)
Legnica (95)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (169)
Toruń (110)
Lubelskie:
Lublin (197)
Chełm (30)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (828)
Tarnów (48)
Nowy Sącz (39)
Mazowieckie:
Warszawa (1868)
Radom (150)
Płock (42)
Opolskie:
Opole (162)
Nysa (58)
Podkarpackie:
Rzeszów (121)
Przemyśl (33)
Podlaskie:
Białystok (117)
Suwałki (40)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (423)
Gdynia (183)
Słupsk (74)
Śląskie:
Katowice (519)
Częstochowa (150)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (128)
Elbląg (73)
Ełk (48)
Wielkopolskie:
Poznań (548)
Kalisz (66)
Konin (53)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (340)
Koszalin (92)
Kołobrzeg (46)
Auchan (96)
Tesco (130)
Inditex (51)
OBI (33)
PKP (0)
STRABAG (4)
ABB (102)
Accenture (246)
Carrefour (153)
PKO BP (301)
KPMG (46)
Orange (21)
IKEA (20)
Budimex (16)

Rekrutują z Praca.pl