ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Do oddziału firmy w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania:
• Aktywne pozyskiwanie klientów - rynek B2B
• Codzienne kontakty telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami
• Wsparcie klientów w obszarze oferowanych rozwiązań
• Koordynacja działań związanych z projektem rekrutacyjnym
• Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług
• Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami oraz kandydatami
• Doświadczenie w sprzedaży usług HR poparte udokumentowanymi sukcesami (zwłaszcza w sprzedaży
telefonicznej)
• Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
• Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych
• Wysoka kultura osobista i odpowiedzialność biznesowa
• Rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, zorientowanie na cel
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Prawo jazdy kat. B
• Pełna wyzwań praca na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej firmie
• Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
• Bogaty system szkoleń i warsztatów
• Doświadczony i pomocny zespół
• Umowa o pracę
• Opieka medyczna oraz niezbędne narzędzia pracy
• Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa+system premiowy)