specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
dziś wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
dziś wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
EMCOWarszawa, Mokotów
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...
Specjalista Koordynator w Wydziale Zarządzania Środkami Trwałymi Departamentu Eksploatacji
Specjalista Koordynator w Wydziale Zarządzania Środkami Trwałymi Departamentu Eksploatacji
Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3308 dni temu
Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko
Specjalista Koordynator w Wydziale Zarządzania Środkami Trwałymi Departamentu Eksploatacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DE/WT/K/11/16
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
Koordynacja i prowadzenie ewidencji środków trwałych, w tym sporządzanie wykazów, w różnych przekrojach rzeczowych i czasowych, składników majątku sieciowego oraz sporządzanie innych dokumentów związanych z ewidencją środków trwałych (w tym gruntów);
Koordynacja i prowadzenie procesów likwidacji majątku sieciowego w ramach procesu gospodarowania składnikami majątku trwałego oraz ustalanie wartości rzeczowych aktywów trwałych;
Przygotowywanie i przeprowadzanie okresowej inwentaryzacji rzeczowych aktywów trwałych oraz realizacja ustaleń i wniosków wynikających z dokonanego spisu;
Prowadzenie okresowych kontroli realizacji zarządzania operacyjnego majątkiem sieciowym w Oddziałach PSE S.A.;
Sporządzanie sprawozdań na potrzeby Spółki oraz Urzędów Administracji Publicznej.
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego ekonomicznego;
Minimum 4 lat stażu pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań;
Doświadczenia w zakresie prowadzenia ewidencji rzeczowych aktywów trwałych (w tym opracowywanie dokumentów OT, MT, LT);
Doświadczenia w prowadzeniu ewidencji ŚT z wyodrębnionymi komponentami;
Znajomości procesu inwentaryzacji i likwidacji rzeczowych aktywów trwałych;
Znajomości systemu SAP;
Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
Komunikatywności;
obowiązkowości, terminowości i dyspozycyjności;
Wysokiej kultury osobistej, umiejętności pracy w grupie;
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
dziś wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
dziś wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
EMCOWarszawa, Mokotów
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...