- Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz nowych rozwiązań.
- Zarządzanie budżetem, kontrola efektywności kampanii i negocjacje z dostawcami.
- Koordynacja pracy z agencjami zewnętrznymi (reklama, digital, eventy).
- Organizacja eventów, targów branżowych i premier produktowych.
- Nadzór nad jakością działań promocyjnych oraz zarządzanie materiałami POS.
- Monitoring konkurencji i analiza działań.
- 5 lat doświadczenia w marketingu (mile widziane automotive).
- Umiejętność analitycznego myślenia i kompleksowego zarządzania projektami.
- Doskonała organizacja pracy i zdolności negocjacyjne.
- Biegła obsługa MS Office (Excel, PowerPoint) i postawa „hands-on”.
- Płynna znajomość języka polskiego i komunikatywny angielski.
- Pracę w strukturze importerskiej w środowisku międzynarodowym.
- Realny wpływ na strategię nowej marki w Polsce.
- Umowę B2B i niezbędne narzędzia pracy.
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.