- kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach,
- udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę,
- dbanie o bezpieczeństwo i poufność danych klientów,
- współpraca w zespole w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klienta.
- biegła znajomość języka rosyjskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2),
- komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
- elastyczność w pracy, w tym gotowość do pracy w weekendy i święta,
- chęć pracy w nowoczesnym biurze w Katowicach oraz umiejętność pracy zespołowej.
- stabilne zatrudnienie na pełny etat z atrakcyjnymi świadczeniami,
- nowoczesne i dynamiczne środowisko pracy w Katowicach,
- kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy,
- wsparcie międzynarodowego zespołu i realne możliwości rozwoju zawodowego,
- szansę na awans i rozwój kariery w strukturach firmy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.