Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
Poszukujemy kreatywnej osoby na stanowisko specjalisty, która będzie miała bezpośredni wpływ na rozwój produktów i usług czołowego producenta w branży budowlanej.
Jeśli chcesz współtworzyć ciekawe rozwiązania dedykowane Klientom i zapewniające im wysoki poziom satysfakcji, lubisz pracować z ciekawymi ludźmi, podejmować wyzwania tworząc przyszłość branży i cieszyć się z ich efektów... to stanowisko jest właśnie dla Ciebie.
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej wspierającej rozwój sprzedaży cementu i chemii budowlanej zgodnie z założonym budżetem;
- Współtworzenie budżetu marketingowego a następnie jego realizacja i kontrola wydatków;
- Działania nad wypracowywaniem, wdrożeniem i rozwojem nowatorskich inicjatyw dla klientów firmy;
- Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B w kanałach on-line i social mediach;
- Analiza rynku, tworzenie prognoz sprzedaży dóbr i usług oraz wytycznych dotyczących planów sprzedaży;
- Systematyczne gromadzenie, analizowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie, a także udostępnianie innym komórkom organizacyjnym, informacji o trendach branżowych, analizy rynku, konkurencji, dostawców, pośredników itp.;
- Przeprowadzanie badań marketingowych wśród odbiorców oferty firmy (m.in. dotyczących ich potrzeb i oczekiwań oraz opinii na temat produktów, serwisów, oferty marketingowej i możliwości jej rozszerzenia);
- Tworzenie strategicznych planów rozwoju produktów i usług (ustalanie celów i opracowywanie strategii, ustalanie grup docelowych, przygotowywanie oferty produktowej, usług oraz marketingowej i opracowywanie koncepcji jej pozycjonowania);
- Ustalanie i wdrażanie programów działań z zakresu polityki produktu, ceny, dystrybucji i promocji, z wykorzystaniem nowych metod, technik i narzędzi (w tym mediów społecznościowych);
- Optymalizacja oferty produktów i usług w oparciu o obserwację najnowszych trendów rynkowych, organizacja wdrożenia i rozwój nowych marek produktowych i serwisowych;
- Przygotowanie nowoczesnych rozwiązań lojalizujących grupy odbiorców: platformy informatyczne, programy bonusowe, nagrodowe;
- Szeroka współpraca ze środowiskami producentów, architektów, inwestorów, stowarzyszeń branżowych i światem nauki przy organizacji: szkoleń, seminariów, warsztatów związanych z edukacją klientów i pracowników oraz budowaniem świadomości nowoczesnej marki;
- Planowanie i realizacja skutecznej strategii marketingowej i produktowej, tworzenie brandingu produktów;
- Opracowywanie i nadzór nad efektywną komunikacją marketingową, przygotowanie materiałów marketingowych i ich dystrybucja;
- Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- Dbałość o jakość realizowanych zadań;
- Kontrola i ocena podjętych działań w ramach zespołu rozwoju produktu oraz marketingowych (analizy sprzedaży, udziału w rynku, badanie skuteczności i efektywności działań, ocena wewnętrznej spójności elementów marketingu mix).
- Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (marketing, rozwój sprzedaży);
- Znajomość najnowocześniejszych narzędzi i rozwiązań marketingowych
- Doświadczenie w firmie w branży przemysłowej / znajomość rynku i branży;
- Praktyczna znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym;
- Mobilność i elastyczność czasowa;
- Wykształcenie wyższe kierunkowe;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Prawo jazdy kat. B.
- Kreatywność, zdolności artystyczne;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne;
- Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie
- Świadomość komercyjna, umiejętność współpracy oraz budowania i utrzymywania relacji biznesowych na różnych poziomach organizacji;
- Umiejętność planowania i organizacji działań marketingowych;
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie oraz pod presją czasu.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznej organizacji oraz ambitnym i kreatywnym zespole,
- Dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w wielu ciekawych obszarach,
- Szansę na zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania