Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Opracowywanie i systematyczna aktualizacja baz danych dotyczących nieruchomości (stan prawny, techniczny, sposób użytkowania, koszty). Kompletowanie, porządkowanie i archiwizacja pełnej dokumentacji nieruchomości. Przygotowywanie i składanie wniosków do instytucji publicznych w celu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Ciekawe projekty Uzyskasz wgląd w branże nieruchomości Poznasz różne działy specjalistyczne i ich zadania Będziesz wspierać naszych współpracowników w różnych procesach handlowych Będziesz wykonywać pierwsze zadania administracyjne w ramach codziennej działalności, np. wyszukiwanie...
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami związanymi z bieżącym utrzymaniem technicznym nieruchomości, w tym przeglądy okresowe, usuwanie awarii i konserwacje, prowadzenie i nadzór nad Książkami Obiektów Budowlanych (KOB) oraz inną dokumentacją...
Przygotowywanie i negocjowanie umów najmu nieruchomości komercyjnych; Prowadzenie i administrowanie dokumentacją oraz bazą danych umów; Koordynowanie przedłużania i rozwiązywania kontraktów; Wsparcie organizacyjne, współpraca z klientem wewnętrznym i instytucjami zewnętrznymi;...
Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; negocjowanie warunków biznesowych najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
specjalista mid / senior umowa o dzieło / zlecenie / o pracę pełny etat 8 000 - 20 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa stałego napływu leadów: szybki kontakt, kwalifikacja i analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań i natychmiastowe reagowanie na nowe oferty sprzedaży. Wyszukiwanie i wstępna analiza ofert zakupu (opłacalność, negocjacje cenowe). Oględziny nieruchomości, spotkania z...
Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk
Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W KRAKOWIE
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
619 dni temu
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk
Miejsce pracy: Kraków
GŁÓWNE ZADANIA ZARZĄDU:
kierowanie realizacją inwestycji budowlanych i remontów infrastruktury wojskowej,
zabezpieczenie infrastruktury dla wojsk biorących udział w operacjach połączonych na obszarze działania Zarządu,
nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń technicznych w kompleksach koszarowych,
prowadzenie gospodarki nieruchomościami gruntowymi i kubaturowymi jako Zarządca,
zabezpieczenie jednostek i instytucji wojskowych w sprzęt kwaterunkowy, przeciwpożarowy i techniczny.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO ZATRUDNIENIA:
wykształcenie wyższe geodezyjne lub min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w administracji publicznej związane z zagadnieniami z obszaru gospodarki nieruchomościami,
znajomość ustaw związanych z pracą na stanowisku, m.in.:
umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole,
dobra organizacja pracy.
WYMAGANIA DODATKOWE:
posiadanie osobowego poświadczenia bezpieczeństwa wydane przez uprawnione służby państwowe (SKW, ABW) w zakresie dostępu do informacji niejawnych lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, związanego z wydaniem takiego poświadczenia,
wyrażenie zgody na nadanie pracowniczego przydziału mobilizacyjnego.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Opracowywanie i systematyczna aktualizacja baz danych dotyczących nieruchomości (stan prawny, techniczny, sposób użytkowania, koszty). Kompletowanie, porządkowanie i archiwizacja pełnej dokumentacji nieruchomości. Przygotowywanie i składanie wniosków do instytucji publicznych w celu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Ciekawe projekty Uzyskasz wgląd w branże nieruchomości Poznasz różne działy specjalistyczne i ich zadania Będziesz wspierać naszych współpracowników w różnych procesach handlowych Będziesz wykonywać pierwsze zadania administracyjne w ramach codziennej działalności, np. wyszukiwanie...
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami związanymi z bieżącym utrzymaniem technicznym nieruchomości, w tym przeglądy okresowe, usuwanie awarii i konserwacje, prowadzenie i nadzór nad Książkami Obiektów Budowlanych (KOB) oraz inną dokumentacją...
Przygotowywanie i negocjowanie umów najmu nieruchomości komercyjnych; Prowadzenie i administrowanie dokumentacją oraz bazą danych umów; Koordynowanie przedłużania i rozwiązywania kontraktów; Wsparcie organizacyjne, współpraca z klientem wewnętrznym i instytucjami zewnętrznymi;...
Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; negocjowanie warunków biznesowych najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
specjalista mid / senior umowa o dzieło / zlecenie / o pracę pełny etat 8 000 - 20 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa stałego napływu leadów: szybki kontakt, kwalifikacja i analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań i natychmiastowe reagowanie na nowe oferty sprzedaży. Wyszukiwanie i wstępna analiza ofert zakupu (opłacalność, negocjacje cenowe). Oględziny nieruchomości, spotkania z...