Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne.„Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Naszym wyzwaniem jest satysfakcja z pracy wszystkich pracowników.
Specjalista / Specjalistka ds. Handlu
Miejsce pracy: Poznań, ul. Bukowska 285
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- Wsparcie operacyjne działu handlu w realizacji bieżących zadań oraz projektów komercyjnych.
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z najemcami: bieżąca współpraca, monitorowanie potrzeb, reagowanie na zgłaszane kwestie oraz wspieranie w ich rozwiązywaniu.
- Udział w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentacji najmu (umowy, aneksy, zestawienia).
- Monitorowanie terminowości, poprawności i kompletności dokumentów związanych z najemcami.
- Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów handlowych oraz opracowywanie prezentacji na potrzeby działu.
- Wsparcie w przygotowywaniu ofert najmu i udział w procesie negocjacji.
- Prowadzenie oraz aktualizacja ewidencji powierzchni handlowych.
- Współpraca z działem prawnym, technicznym, finansowym, finansowym oraz innymi jednostkami operacyjnymi lotniska w zakresie obsługi najemców i realizacji projektów.
- Współpraca przy organizacji i realizacji programu wycieczek edukacyjnych POZnaj Ławica.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (licencjat/magister) z obszaru ekonomii, prawa, administracji, zarządzania, finansów lub kierunków pokrewnych.
- Minimum 2–3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze handlu, obsługi najemców, administracji komercyjnej lub pracy z dokumentacją biznesową.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word i PowerPoint.
- Umiejętność przygotowywania analiz handlowych, zestawień oraz dokumentacji ofertowej.
- Znajomość technik negocjacyjnych i doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Zdolność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami i najemcami.
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji operacyjnych oraz dobra organizacja pracy.
- Orientacja na klienta, proaktywność w rozwiązywaniu problemów.
- Wysoka odpowiedzialność i poufność w pracy z dokumentami oraz danymi.
- Mile widziane: znajomość systemów CRM lub oprogramowania do zarządzania nieruchomościami.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Dobre warunki zatrudnienia,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- Świadczenia socjalne,
- Dofinansowanie do wypoczynku,
- Udział w szkoleniach,
- Dobra atmosfera pracy,
- Program wsparcia pracowników z niepełnosprawnością.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.
Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne.„Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.