Najnowsze oferty pracy

  • Starsza specjalistka / Starszy specjalista ds. mediów społecznościowych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 6 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współpraca w tworzeniu strategii promocji wystaw i projektów realizowanych w Muzeum Warszawy w...
  • Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie i optymalizacja strony kariery firmy, prezentacja ofert pracy i wydarzeń. Projektowanie i realizacja kampanii email marketingowych oraz reklamowych na platformach Meta i LinkedIn. Współpraca z zespołami rekruterskimi, szkoleniowymi, marketingowymi i kreatywnymi w celu ujednolicenia...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Lead the management and optimization of the corporate career website to effectively showcase vacancies, courses, and events; Develop and execute strategic email marketing campaigns to engage potential candidates and promote company initiatives; Plan, launch, and manage targeted...
  • Młodszy Specjalista ds. Marketingu

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie prostych projektów graficznych i prezentacji handlowo-wizerunkowych, Wsparcie Działu Sprzedaży w prowadzonych działaniach marketingowych i kampaniach, Planowanie i zarządzanie działaniami w social-media, Zarządzanie stroną internetową, Tworzenie kontentu...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Marketingowych

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie grafik i prezentacji dla potrzeb sprzedaży i marketingu; Obsługa kampanii marketingowych i wsparcie działu sprzedaży; Zarządzanie działaniami w mediach społecznościowych; Administrowanie firmową stroną internetową; Tworzenie treści branżowych; Współpraca...
  • Specjalista ds. Komunikacji

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ APLIKOWAĆ I DOŁĄCZYSZ DO ZESPOŁU, TWOIMI ZADANIAMI BĘDĄ: prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Uczelni z wykorzystaniem dostępnych kanałów, redakcja tekstów na stronę internetową w języku polskim i angielskim oraz na social media, przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie i optymalizacja strony kariery firmy, prezentacja ofert pracy i wydarzeń. Projektowanie i realizacja kampanii email marketingowych oraz reklamowych na platformach Meta i LinkedIn. Współpraca z zespołami rekruterskimi, szkoleniowymi, marketingowymi i kreatywnymi w celu ujednolicenia...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Lead the management and optimization of the corporate career website to effectively showcase vacancies, courses, and events; Develop and execute strategic email marketing campaigns to engage potential candidates and promote company initiatives; Plan, launch, and manage targeted...
  • Opiekun marki / Koordynator projektów marketingowych z językiem niemieckim lub angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, zarządzanie sklepem internetowym, odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wraz ze stałą koordynacją i monitoringiem działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Marketingu Społecznego Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

MUZEUM WARSZAWY
Warszawa
5 500 - 6 600 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
55 dni temu

Muzeum Warszawy ogłasza nabór na stanowisko:


Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

Oddział Muzeum Woli


Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: SKPM_1.MW/2024

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!

 

Zakres obowiązków:
  • współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem treści zamieszczanych w mediach społecznościowych
  • prowadzenie harmonogramu budżetowego na działania promocyjne w mediach społecznościowych i Internecie
  • monitorowanie rynku i trendów komunikacyjnych, analiza skuteczności prowadzonych działań, opracowywanie raportów oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy komunikacyjne
  • śledzenie i linkowanie blogów i stron poświęconych dzielnicy Wola zgodnie z linią programową Muzeum Woli oraz odpowiadających profilowi Korczakianum
  • planowanie, organizacja i realizacja kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych przy użyciu Meta Business Manager
  • czynny udział w spotkaniach oraz kreatywny wkład do współpracy z działem komunikacji, grafikiem Muzeum Warszawy oraz innymi działami
  • wsparcie zespołu Muzeum Woli oraz Korczakianum w przygotowaniu programów towarzyszących do wystaw, działań edukacyjnych i warsztatowych pod kątem ich obecności w Internecie i mediach społecznościowych
  • tworzenie harmonogramu postów, współpraca z pracownikami i pracowniczkami Muzeum Warszawy w celu pozyskania materiałów do publikacji, zlecanie materiałów graficznych, tworzenie treści tekstowych do publikacji postów na profilu Muzeum Woli i Korczakianum na Facebooku oraz Instagramie, tworzenie płatnych kampanii sponsorowanych
  • dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Muzeum wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów
Nasze wymagania niezbędne:
  • min. 2 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (mile widziane na kierunku Marketing, Komunikacja, PR)
  • obsługa komputera: MS Office - Word, Excel, Internet, Google Analytics, Press CMS, Meta Business Suite, Meta Business Manager, znajomość narzędzi do analizy danych np. Sotrender
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
  • znajomość innych języków obcych
  • doświadczenie w zakresie planowania działań promocyjnych, kampanii online
  • umiejętności copywriterskie
  • doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, samodzielność, zorientowanie na rezultat
Co oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 5 500 - 6 600 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy
  • możliwość awansu
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Muzeum Warszawy, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. 
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”)

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, REGON: 016387044, NIP: 5251290392. Z Administratorem może się Pani / Pan skontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres naszej siedziby.
2. Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail: dane.osobowe@muzeumwarszawy.pl.
3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w następujących celach oraz w oparciu o następujące podstawy prawnej:
1) w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych objętych 221 Kodeksu Pracy) prowadzonego przez Muzeum na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędności przetwarzania do wykonania umowy o pracę, której jest Pani / Pan stroną, lub do podjęcia działań na Pani / Pana żądanie, przed zawarciem umowy o pracę;
2) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody - w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych nieobjętych art. 221 Kodeksu Pracy), prowadzonego przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
3) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody – w celu uczestnictwa przez Panią / Pana w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
4) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub przez stronę trzecią;
4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności,
z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające). Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. doradcom, audytorom, podmiotom świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.
5. Pani / Pana dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), ani do organizacji międzynarodowych.
6. Dane przetwarzane będą w przypadku:
1) osób, które zostały zatrudnione, przez cały okres zatrudnienia;
2) osób, które nie zostały przyjęte do pracy,  przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego;
3) osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych postępowań rekrutacyjnych, przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym była wyrażona zgoda lub do momentu wycofania zgody (jeśli wycofanie nastąpi wcześniej);
4) przetwarzania danych osobowych na podstawie uprzednio wyrażonej zgody – do momentu wycofania zgody;
a po tych okresach do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W związku z tym, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora Administrator nie będzie ich dłużej przetwarzać we wskazanym celu, jeżeli Pani/Pan wniesie sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której się Pani/Pan znalazła/ł.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych określonych w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią / Pana innych danych osobowych jest dobrowolnei pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
12. Pani/Pana dane osobowe bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym w oparciu o profilowanie.
13. Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w ust. 1 i 2.
14. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

Poznaj

MUZEUM WARSZAWY

Muzeum powstało w 1936 roku jako Muzeum Dawnej Warszawy, oddział Muzeum Narodowego. Placówka objęła opieką zbiory varsavianistyczne, a jej siedzibą stały się zakupione przez magistrat w latach 1937 – 1938 trzy kamienice przy Rynku Starego Miasta: Baryczkowska, Kleinpoldowska i „Pod Murzynkiem” (nr 32, 34, 36).

Idea zabezpieczania świadectw przeszłości Warszawy narodziła się w końcu XVIII w., za czasów króla Stanisława Augusta. W XIX w. zajmowały się tym: Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Uniwersytet Warszawski, Ratusz, Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, Państwowe Muzeum Sztuk Pięknych oraz Muzeum Starożytności. Od 1906 r. ośrodkami skupiającymi varsaviana były: Towarzystwo Miłośników Historii oraz Towarzystwo Opieki nad Zabytkami Przeszłości. W 1914 r. TOnZP założyło w kamienicy Baryczkowskiej „muzeum starożytności polskich”. Z czasem większość varsavianów, zgromadzonych dotąd przez różne instytucje, trafiła do zbiorów Muzeum Narodowego.

Wybuch II wojny światowej w 1939 r. przerwał przenoszenie zbiorów z gmachu Muzeum Narodowego przy Alejach Jerozolimskich do zakupionych w latach 1937-1938 kamienic staromiejskich. W 1941 r. został aresztowany kustosz Muzeum Dawnej Warszawy dr Antoni Wieczorkiewicz, który zmarł wkrótce w Oświęcimiu. Zbiory ulokowane przy Rynku Starego Miasta uległy zniszczeniu i rozproszeniu w 1944 roku. Przepadły wówczas inwentarze i katalogi, więc trudno dokładnie określić rozmiar strat.

Po wojnie decyzją Zarządu Miejskiego muzeum zostało reaktywowane w 1948 roku pod nazwą Muzeum Historyczne m. st. Warszawy. Zajęło jedenaście odbudowywanych wówczas staromiejskich kamienic mieszczańskich: osiem od strony Rynku Starego Miasta i trzy od strony ulicy Nowomiejskiej. Rekonstrukcję kamienic przeznaczonych na siedzibę muzeum przeprowadzono na podstawie projektów Stanisława Żaryna.

Na skutek zniszczeń wojennych zbiory przedstawiały się skromnie. W 1950 roku w inwentarzu znajdowało się zaledwie 169 pozycji. Trzon kolekcji muzealnej stanowiły obiekty przekazane przez Muzeum Narodowe – na własność lub jako depozyt. Do muzeum trafiały znaleziska z ruin i ocalone rodzinne pamiątki.

W 1955 roku zwiedzającym została udostępniona stała ekspozycja muzealna, prezentująca dzieje stolicy od założenia miasta do czasów współczesnych. Wystawa ta po raz pierwszy w Polsce w tak dużej skali ukazywała historię miasta. W styczniu 1965 r. otwarto kolejną wersję tej ekspozycji p. t. „Siedem wieków Warszawy”. W następnych latach niektóre jej fragmenty były unowocześniane.

Z czasem zbiory muzeum bogaciły się dzięki planowym zakupom, darowiznom i zapisom spadkowym. Do inwentarzy MHW wpisano m. in. cenne kolekcje autorskie Eugeniusza Phulla, dr Ludwika Gocla, Krzysztofa Klingera, rodziny Schiele. Obecnie w księgach inwentarzowych znajduje się ponad 250 tysięcy obiektów.

Pierwszym po wojnie dyrektorem muzeum został Adam Słomczyński, który pełnił tę funkcję w latach: 1948-1950. Po nim, w 1950 roku, stanowisko na krótko objął prof. dr Stanisław Arnold. Od 1951 aż do 2003 r. dyrektorem był prof. dr Janusz Durko – historyk, muzeolog, archiwista, laureat nagrody m. st Warszawy; wyróżniony tytułem Homo Varsoviensis. Od 2004 roku do października 2012 r. dyrektorem Muzeum była Joanna Bojarska-Syrek.

W 1983 r. na mocy zarządzenia prezydenta stolicy został stworzony oddział Muzeum Historycznego m.st. Warszawy – Muzeum Powstania Warszawskiego. Przez 20 lat działalności skromny zespół MPW zebrał kilkanaście tysięcy eksponatów. Zgromadzono zbiór archiwaliów (dokumenty, korespondencję, druki ulotne, dzienniki), zbiór muzealiów i pamiątek historycznych (uzbrojenie, mundury, dzieła sztuki, przedmioty codziennego użytku, pamiątki osobiste), kolekcję prasy powstańczej i okupacyjnej oraz unikatową kolekcję zdjęć fotograficznych z okresu powstania (negatywy i reprodukcje oryginalne). W 2003 r. prezydent stolicy – Lech Kaczyński podjął decyzję o powołaniu Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowej instytucji.

Dzisiaj Muzeum Warszawy, oprócz siedziby w 11. staromiejskich kamieniczkach, posiada także swoje oddziały: Muzeum Drukarstwa Warszawskiego, Muzeum Farmacji im. Antoniny Leśniewskiej, Muzeum Woli, Muzeum - Miejsce Pamięci Palmiry, Ośrodek Dokumentacji i Badań KORCZAKIANUM, Muzeum Warszawskie Pragi, Muzeum Ordynariatu Polowego.

Muzeum prowadzi  działalność naukowo-wydawniczą i wystawienniczą, dysponuje własnymi pracowniami konserwatorskimi, proponuje szeroką ofertę edukacyjną. W muzeum działa kino, organizujące seanse filmów o Warszawie oraz sklep z pamiatkami varsavianistycznymi.

Podobne oferty

  • Starsza specjalistka / Starszy specjalista ds. mediów społecznościowych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 6 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współpraca w tworzeniu strategii promocji wystaw i projektów realizowanych w Muzeum Warszawy w...
  • Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie i optymalizacja strony kariery firmy, prezentacja ofert pracy i wydarzeń. Projektowanie i realizacja kampanii email marketingowych oraz reklamowych na platformach Meta i LinkedIn. Współpraca z zespołami rekruterskimi, szkoleniowymi, marketingowymi i kreatywnymi w celu ujednolicenia...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Lead the management and optimization of the corporate career website to effectively showcase vacancies, courses, and events; Develop and execute strategic email marketing campaigns to engage potential candidates and promote company initiatives; Plan, launch, and manage targeted...
  • Młodszy Specjalista ds. Marketingu

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie prostych projektów graficznych i prezentacji handlowo-wizerunkowych, Wsparcie Działu Sprzedaży w prowadzonych działaniach marketingowych i kampaniach, Planowanie i zarządzanie działaniami w social-media, Zarządzanie stroną internetową, Tworzenie kontentu...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Marketingowych

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie grafik i prezentacji dla potrzeb sprzedaży i marketingu; Obsługa kampanii marketingowych i wsparcie działu sprzedaży; Zarządzanie działaniami w mediach społecznościowych; Administrowanie firmową stroną internetową; Tworzenie treści branżowych; Współpraca...
  • Specjalista ds. Komunikacji

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ APLIKOWAĆ I DOŁĄCZYSZ DO ZESPOŁU, TWOIMI ZADANIAMI BĘDĄ: prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Uczelni z wykorzystaniem dostępnych kanałów, redakcja tekstów na stronę internetową w języku polskim i angielskim oraz na social media, przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie i optymalizacja strony kariery firmy, prezentacja ofert pracy i wydarzeń. Projektowanie i realizacja kampanii email marketingowych oraz reklamowych na platformach Meta i LinkedIn. Współpraca z zespołami rekruterskimi, szkoleniowymi, marketingowymi i kreatywnymi w celu ujednolicenia...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Lead the management and optimization of the corporate career website to effectively showcase vacancies, courses, and events; Develop and execute strategic email marketing campaigns to engage potential candidates and promote company initiatives; Plan, launch, and manage targeted...
  • Opiekun marki / Koordynator projektów marketingowych z językiem niemieckim lub angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, zarządzanie sklepem internetowym, odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wraz ze stałą koordynacją i monitoringiem działań...