specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Zadania: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, analiza skuteczności działań i rozliczanie kosztów; Prowadzenie kanałów social media: Facebook, Instagram, TikTok i innych; Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły; Planowanie i realizacja...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem; Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Rodzinna firma Toyota i Lexus Romanowski istnieje na polskim rynku motoryzacyjnym od ponad 30 lat. Posiadamy już 6 prężnie działających salonów: Toyota Romanowski Kraków, Lexus Kraków - Zakopiańska, Lexus Kraków, Toyota Romanowski Kielce, Toyota Romanowski Radom, Lexus Kielce a już wkrótce otwieramy kolejny salon w Radomiu. Słyniemy z wysokiego poziomu obsługi Klienta. Nasze salony są liderami sprzedaży na lokalnym rynku.
Poszukiwany/a Specjalista/ka ds. Marketingu - Współpraca Zdalna na Zlecenie
Szukam osoby, która wesprze mój dział marketingu w realizacji różnorodnych projektów. Jeśli masz doświadczenie w marketingu, jesteś samodzielny/a, terminowy/a i potrafisz pracować na zlecenie, to idealna oferta dla Ciebie!
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
PRACA ZDALNA
Zakres współpracy:
Praca zdalna, zadania przydzielane projektowo (np. kampanie marketingowe, działania w social mediach, tworzenie treści, przygotowanie materiałów promocyjnych, research).
Rozliczenie godzinowe - pracujemy na podstawie czasu poświęconego na realizację projektu.
Zlecenia są różnorodne - mogą obejmować działania operacyjne, kreatywne i analityczne w zależności od aktualnych potrzeb.
Wymagania:
Doświadczenie w marketingu (min. 2 lata).
Znajomość narzędzi do marketingu cyfrowego (np. Google Analytics, Facebook Ads, Mailchimp, Canva, inne).
Umiejętność tworzenia angażujących treści (copywriting, grafiki, treści na social media).
Samodzielność, terminowość i świetna organizacja pracy.
Zdolność szybkiego przyswajania nowych informacji i dostosowywania się do dynamicznych projektów.
Doświadczenie w pracy zdalnej i umiejętność raportowania wyników.
Oferujemy:
Elastyczne godziny pracy – realizujesz zadania w swoim czasie.
Współpracę na zasadzie "projekt przesyłam – Ty wykonujesz i odsyłasz gotowe".
Możliwość długoterminowej współpracy przy ciekawych projektach.
Rozliczenie na podstawie rzeczywistych godzin pracy, w oparciu o stawki godzinowe.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Zadania: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, analiza skuteczności działań i rozliczanie kosztów; Prowadzenie kanałów social media: Facebook, Instagram, TikTok i innych; Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły; Planowanie i realizacja...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem; Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...