Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. polskim i ukraińskim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Gdańsk
22,80 zł brutto/godz.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
rekrutacja online
10 dni temu

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. polskim i ukraińskim
Miejsce pracy: Gdańsk

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

 

U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 3490 zł brutto (umowa o pracę) lub 22,80 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto).
  • Szkolenie wdrażające w j. polskim (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7:00 - 24:00.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, dofinansowanie koncertów i innych atrakcji w ramach platformy kafeteryjnej Worksmile.
  • Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety.
  • Pozostałe benefity: karta Multisport, dofinansowanie wypoczynku, prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?

 

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.

 

Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych.
  • Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego (min. C1) i polskiego (min. B2) w mowie i piśmie - niezbędna do obsługi klientów i systemów.
  • Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
 

Proces rekrutacji:

1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz

Poznaj

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 80 contact center i własnych domach, w 25 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu.

 

Podobne oferty