Od prawie ćwierć wieku dbamy o to, aby bezpieczeństwo było synonimem niezawodności i jakości. Od 2001 roku jesteśmy obecni na polskim rynku jako autoryzowany dystrybutor, współpracując z globalnymi liderami branży zabezpieczeń – m.in. BOSCH, DAHUA, ASSA ABLOY, SATEL czy ROGER.
Nasza siła tkwi w doświadczeniu i pasji zespołu, który od lat tworzy stabilne fundamenty firmy. To dzięki nim stale rozwijamy ofertę, dostarczając rozwiązania dopasowane do zmieniających się potrzeb inwestorów, projektantów i wykonawców.
Budujemy długotrwałe relacje, stawiamy na partnerską współpracę i zawsze stawiamy jakość na pierwszym miejscu. Efekt? Renoma i zaufanie, które zdobyliśmy przez lata, sprawiają, że jesteśmy sprawdzonym i cenionym partnerem w świecie systemów zabezpieczeń.
- Realizacja długo- i krótkofalowej polityki sprzedażowej firmy.
- Analiza dokumentacji projektowej i przetargowej.
- Przygotowywanie zestawień urządzeń na postawie otrzymanej dokumentacji technicznej.
- Przygotowywanie kosztorysów i wycen.
- Zbieranie i weryfikacja ofert od dostawców.
- Przygotowywanie ofert handlowych.
- Obsługa bieżąca klientów firmy, doradztwo techniczne, w tym wizyty handlowe w terenie.
- Długofalowe utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Realizacja sprzedaży bezpośredniej B2B, B2C.
- Stałe podnoszenie swojej wiedzy technicznej, szkolenia zew. i wew..
- Posiadasz wykształcenie techniczne; Mile widziana znajomość branży Systemów Zabezpieczeń.
- Cechuje Cię zaangażowanie, konsekwencja w działaniu oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy własnej oraz samodzielnością.
- Bardzo dobra obsługa systemu Windows oraz pakiet MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Posiadasz prawo jazdy kat. B.
- Znasz język angielski o na poziomie co najmniej B1.
- Mile widziana znajomość zasad optymalizacji kosztów i przygotowywania wariantowych rozwiązań.
- Stabilne warunki zatrudnienia - w naszej firmie są osoby, które pracują od początku istnienia. Pracownikom oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Jasny system wynagradzania - oferujemy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny systemem premiowy i nagrody roczne uzależnione od wyników.
- Niezbędne narzędzia pracy - otrzymasz podstawowe narzędzia pracy takie jak laptop i telefon komórkowy. Będziesz miał także do dyspozycji auto służbowe do wyjazdów na spotkania z klientami.
- Wdrożenie - pracę rozpoczniesz od procesu poznania swojego stanowiska pracy. Odbędziesz odpowiednie szkolenia produktowo-handlowo-techniczne, aby pozyskać niezbędną wiedzę potrzebną do pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego - umożliwiamy udział w szkoleniach technicznych oraz handlowych.
- Benefity:
- udział w Pracowniczych Planach Kapitałowych,
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- możliwość wyjazdów zagranicznych
- zniżki na firmowe produkty i usługi,
- spotkania integracyjne,
- brak dress code’u,
- dobrze wyposażony cafe room,
- dofinansowanie wypoczynku,
- bonusy świąteczne.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
DTS System Sp. z o.o.
DTS SYSTEM Sp. z o.o. od 2001 roku aktywnie działa na polskim rynku jako dystrybutor systemów zabezpieczeń, współpracując z czołowymi producentami branży (m.in. Bosch, Keenfinity , Dahua , CBC, Ganz Security, Assa Abloy, Satel, Roger, Pulsar). Naszą silną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu zespołu, wysokiej jakości oferowanych rozwiązań oraz trwałym relacjom z klientami. Dzięki temu zyskaliśmy zaufanie inwestorów, wykonawców i projektantów.
Nieustannie się rozwijamy, śledząc najnowsze trendy technologiczne, co pozwala nam utrzymywać przewagę konkurencyjną. Nasze kompetencje i praktyka sprawiają, że grono zadowolonych klientów nieustannie rośnie. Wspieramy naszych partnerów na każdym etapie – od koncepcji i projektowania, po dostarczenie sprzętu w zakresie:
monitoringu wizyjnego (CCTV),
systemów alarmowych i przeciwpożarowych,
nagłośnienia i systemów konferencyjnych,
wideodomofonów i domofonów,
kontroli dostępu,
systemów oddymiania oraz rozwiązań integracyjnych.
Dbamy o rozwój naszych klientów, organizując regularne szkolenia prowadzone przez najlepszych specjalistów. Nasza filozofia to: „Dzielenie się wiedzą to klucz do wspólnego sukcesu”.
Podejmujemy się nawet najbardziej wymagających projektów, traktując je jako okazję do rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń.
Nasze zaangażowanie zostało wielokrotnie docenione zarówno przez producentów, jak i środowisko branżowe. DTS SYSTEM to firma nagradzana za wyniki i innowacje, a nasi pracownicy – za indywidualne osiągnięcia.
Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie, a dodatkowo działamy w oddziałach w Rzeszowie, Krakowie, Łodzi, Bydgoszczy oraz w Warszawie. Każda lokalizacja została wybrana z myślą o komforcie naszych klientów i łatwym dostępie do naszych specjalistów.