- Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat).
- Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów.
- Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów.
- Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i dążeniem do sukcesu.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi, przewyższającej oczekiwania klientów.
- Prowadzenie spraw w toku, zgodnie z wymogami biznesowymi.
- Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. C1.
- Zaawansowane umiejętności technologiczne i szybkie przyswajanie nowych aplikacji.
- Umiejętności rozwiązywania problemów (troubleshooting).
- Doświadczenie w środowisku B2B.
- Mocne kompetencje komunikacyjne i w zarządzaniu relacjami z klientem.
- Doświadczenie w reklamie online lub w pracy z produktami reklamowymi.
- Mile widziana podstawowa znajomość HTML/JavaScript lub platform CMS (np. WordPress, Shopify).
- Rozbudowany pakiet benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna LuxMed (w tym opieka stomatologiczna), ubezpieczenie na życie, Kafeteria.
- Biuro z udogodnieniami: strefa gier, strefa wellness, kuchnia z przekąskami i napojami.
- Pracę w międzynarodowym, otwartym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i jasna ścieżka kariery w globalnej organizacji.
- Liczne szkolenia rozwojowe, w tym kursy językowe.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Poznaj
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.