- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń transportu bliskiego oraz nadzór nad akumulatorownią
- Organizacja napraw i kontakt z serwisami zewnętrznymi
- Prowadzenie dokumentacji serwisowej i kontrola kosztów eksploatacji
- Monitorowanie zapasów części zamiennych i ich zamawianie
- Szybkie reagowanie na drobne awarie wózków i baterii
- Koordynacja przeglądów i współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego
- Uprawnienia UDT do obsługi (WJO) i konserwacji (WJK) wózków widłowych
- Wykształcenie techniczne i praktyczna znajomość mechaniki
- Umiejętność rozpoznawania i montażu części maszyn
- Mile widziane uprawnienia SEP do 1kV lub 15 kV
- Prawo jazdy kat. B oraz uprawnienia do podestów ruchomych będą dodatkowym atutem
- Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem
- Kartę sportową i ubezpieczenie na życie
- Program Poleceń Pracowniczych i bony świąteczne
- Zniżki na zakupy i wsparcie Fundacji dla Ciebie i Twojej rodziny
- Wyprawkę dla nowo narodzonego dziecka oraz stołówkę z dofinansowaniem
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.