Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

Carlsberg Polska
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
624 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1818
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.
Co będziesz robić?
  • Zamawiać, przygotowywać i konserwować sprzęt informatyczny (laptopy, telefony, projektory, głośniki, ekrany).
  • Zarządzać zadaniami typu "break & fix" w wyżej wymienionych jednostkach.
  • Instalować i konfigurować urządzenia.
  • Wdrażać nowe rozwiązania informatyczne oraz dbać o bezpieczeństwo danych.
  • Prowadzić warsztaty oraz szkolenia dla użytkowników Office 365.
  • Wspierać użytkowników Biura Carlsberg.
Czego oczekujemy?
  • Minimum trzech lat doświadczenia na podobnym stanowisku oraz płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Doświadczenia w planowaniu i nadzorowaniu wdrażania sieci LAN/Wi-Fi oraz konfiguracji sal konferencyjnych, a także we wdrażaniu oprogramowania.
  • Wiedzy nt. budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów z nim związanych.
  • Zaawansowanej znajomości środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365.
  • Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz nastawienia „can do”.
  • Umiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości oraz pozytywnego nastawienia do ludzi.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Zamawiać, przygotowywać i konserwować sprzęt informatyczny (laptopy, telefony, projektory, głośniki, ekrany).
  • Zarządzać zadaniami typu "break & fix" w wyżej wymienionych jednostkach.
  • Instalować i konfigurować urządzenia.
  • Wdrażać nowe rozwiązania informatyczne oraz dbać o bezpieczeństwo danych.
  • Prowadzić warsztaty oraz szkolenia dla użytkowników Office 365.
  • Wspierać użytkowników Biura Carlsberg.
Czego oczekujemy?
  • Minimum trzech lat doświadczenia na podobnym stanowisku oraz płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Doświadczenia w planowaniu i nadzorowaniu wdrażania sieci LAN/Wi-Fi oraz konfiguracji sal konferencyjnych, a także we wdrażaniu oprogramowania.
  • Wiedzy nt. budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów z nim związanych.
  • Zaawansowanej znajomości środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365.
  • Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz nastawienia „can do”.
  • Umiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości oraz pozytywnego nastawienia do ludzi.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.