Naszym klientem jest uznana na świecie międzynarodowa korporacja.
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia użytkowników (język włoski)
Miejsce pracy: Katowice
Po szkoleniu które zapewnia firma, będziesz mógł/-mogła:
- Odpowiadać na zapytania użytkowników z Włoch dotyczących nieskomplikowanych problemów związanych z użytkowaniem programów
- Analizować zgłoszenia i je rozwiązywać przez czat, telefon, mail
Wymagania:
- Bardzo dobrej lub biegłej znajomości języka włoskiego (B2-C1) – ma to realny wpływ na Twoje wynagrodzenie
- Średniej znajomości języka angielskiego (B1-B2)
- Komunikatywności, pozytywnego nastawienia i zorientowania na potrzeby użytkowników
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
- Nie wymagamy doświadczenia - jeśli je masz, wpłynie ono na Twoje wynagrodzenie na plus
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia oraz poziomu znajomości języka włoskiego : od kwoty 3800 brutto do nawet 6500 dla osoby z poziomem C2 i doświadczeniem.
- Umowę o pracę na czas nieokreślony z elastycznym czasem rozpoczęcia pracy (między 6 a 11-tą) co pozwoli pogodzić Ci np obowiązki rodzinne z pracą
- Szeroki pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, bilety do kina
- Szkolenia językowe
- Możliwości rozwoju w nowo tworzonych strukturach z realnymi możliwościami awansu.
Zapewniamy szybki proces rekrutacyjny.