Od nas dostaniesz:
- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Kartę sportową
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Zobacz co nas cieszy w pracy:
Specjalista/ka / Starszy/a Specjalista/ka ds. budowania relacji z klientem
miejsce pracy: Opole, Nr ref.: KSG/128/0722
Dzień dobry... a właściwie cześć!
mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, albo rozwiniesz swoją dotychczasową karierę w bankowości.
Chciałbyś zostać doradcą klienta firmowego? A może zajmować się obsługą klientów zamożnych? Albo stawiasz swoje pierwsze kroki w finansach i chcesz zbudować silne fundamenty swojej kariery?
Mamy dla Ciebie różne ścieżki kompetencyjne, które dopasujemy do Twojego doświadczenia i oczekiwań.
Zadania:
- sprzedaż produktów bankowych dla klientów (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
- realizacja ilościowe oraz jakościowych celów sprzedażowych
- budowanie pozytywnego wizerunku mBanku
Wymagania:
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych
- umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów
- chęć zdobywania nowych umiejętności
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe)
- wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów, preferowane kierunki ekonomiczne
- gotowości do pracy zmianowej w galerii handlowej (mile widziana)
Od nas dostaniesz:
- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Kartę sportową
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku