Praca.pl Praca śląskie Tychy Specjalista ds. Administracyjnych Tychy
Specjalista / Specjalistka z zakresu wsparcia osób starszych i niepełnosprawnych

Specjalista / Specjalistka z zakresu wsparcia osób starszych i niepełnosprawnych

Internationaler Bund Polska
Tychy
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
12 dni temu

Ogłoszenie numer: 9450796, z dnia 2025-01-30

Fundacja IB Polska poszukuje pracowników do projektów z zakresu wsparcia osób starszych i niepełnosprawnych / koordynacji usług opieki i asysty / animacji zajęć w klubie seniora.

Specjalista / Specjalistka z zakresu wsparcia osób starszych i niepełnosprawnych

Miejsce pracy: Tychy

 

Opis stanowiska

Kompleksowa koordynacja usług asystenckich / opiekuńczych / animacja zajęć w klubie seniora tym w szczególności:

  • koordynowanie pracy zespołu asystentów/opiekunów;
  • prowadzenie kompletnej dokumentacji projektu zgodnie z zapisami programu;
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych, współpraca przy prowadzeniu mediów społecznościowych i strony internetowej projektu, organizacja wydarzeń współpraca z mediami, partnerami, sponsorami;
  • obsługa infolinii kontaktowej z podopiecznymi i asystentami;
  • opieka merytoryczna nad projektem i prowadzenie rozliczeń finansowych;

W przypadku animatora klubu: prowadzenie zajęć tematycznych w klubie seniora (w za zakresu szeroko pojętej aktywizacji i terapii zajęciowej).

Wymagania

  • wykształcenie wyższe: magisterskie lub licencjackie;
  • doświadczenie w pracy z seniorami i osobami niepełnosprawnymi;
  • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze;
  • dobra znajomość obsługi programu EXCEL (tworzenie zestawień, statystyk, baz danych i raportów) i innych narzędzi pakietu OFFICE;
  • empatia;
  • na stanowisku animatora klubu seniora wymagane kwalifikacje lub umiejętności w obszarze animacji czasu wolnego seniorów (np. terapia zajęciowa, rękodzieło, muzyka, inne ciekawe umiejętności wspierające rozwijanie pasji i zainteresowań wśród seniorów);
  • odpowiedzialność za powierzony zakres zadań.

Dodatkowo punktowane

  • doświadczenie w realizacji projektów MRIPS/PFRON;
  • doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;
  • doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych, współpracy z mediami;
  • doświadczenie w pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami.

Oferujemy

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • możliwość pracy w organizacji, której działania mają realny wpływ na zmiany społeczne;
  • pracę w dynamicznym, zaangażowanym zespole;
  • szansę na rozwój zawodowy, możliwość podnoszenia kompetencji;
  • udział w inspirujących projektach i działaniach.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.
Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Dołącz do nas i twórz z nami przestrzeń, która zmienia życie!

Wraz z CV, należy przesłać czytelnie podpisane oświadczenie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofaniem. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do moich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii oraz ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych do innego administratora oraz wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Dodatkowa informacja dla kandydatów:

Nasza fundacja w swoich działaniach stosuje procedury przeciwdziałania nadużyciom i wykorzystywaniu na tle seksualnym beneficjentów (tzw. PSEA) zgodne ze standardami agend ONZ. Osoby zatrudnione w Internationaler Bund Polska są zobowiązane do ich przestrzegania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Internationaler Bund Polska

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik administracyjny z niemieckim

    Lambda S.A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych; koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego; prowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej;
  • Pracownik ds. administracyjnych i magazynowych

    AMS Metal Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Prowadzenie ewidencji związanej z gospodarką magazynową, Prowadzenie kontroli dostaw i wydawania materiałów, towarów i wyrobów gotowych, Obsługa komputerowego systemu wagowego, Prowadzenie ewidencji odpadów w tzw. bazie BDO(tworzenie, wystawianie i przyjmowanie kart BDO),...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Pracownik administracyjny

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Nasze wymagania: dobra organizacja pracy; komunikatywność i kreatywność; dyspozycyjność; dobra znajomość pakietu Office; znajomość języka angielskiego; mile widziana znajomość języka koreańskiego :)
  • Specjalista do Działu Zamówień Publicznych

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Koordynowanie postępowania ofertowego i nadzorowanie wyników przetargów. Zarządzanie dokumentacją przetargową — od tworzenia po archiwizację.
  • Business Management Administrator

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...
  • Administrator Baz Danych

    Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis Stanowiska: Tworzenie i zarządzanie bazami danych dla różnych rodzajów wydatków; Monitorowanie budżetu i analiza efektywności finansowej; Poszukiwanie sposobów na redukcję kosztów i eliminację niepotrzebnych wydatków; Analiza i kategoryzacja wydatków w celu wyłonienia ważnych...