- Kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego oraz nadzór nad procesami sprzedaży online
- Aktualizowanie i rozwijanie oferty produktowej, w tym zdjęć, opisów i powiązań produktów
- Dbanie o widoczność oferty, promocje oraz przygotowywanie ofert cross-sellingowych
- Analiza trendów w e-commerce i monitorowanie działań konkurencji
- Wdrażanie strategii sprzedażowej z uwzględnieniem działań promocyjnych
- Doświadczenie w e-commerce będzie atutem
- Dobre umiejętności komunikacyjne i otwartość w kontaktach z klientami
- Praktyczna znajomość obsługi sklepów internetowych oraz pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Znajomość języka angielskiego
- Samodzielność, dokładność i kreatywność w działaniach
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Pakiet medyczny
- Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole
- Możliwość rozwoju w obszarze sprzedaży internetowej i marketingu
Poznaj
POLANGLO SP. Z O.O.
Polanglo Sp. z o.o. to działająca od 1991 roku sieć księgarni i hurtowni o profilu edukacyjno-językowym.
Firma zyskała w krótkim czasie uznanie partnerów w Polsce i za granicą. Doceniając nasz potencjał, Oxford University Press, wydawnictwo z 500-letnią tradycją, działające przy jednym z najbardziej renomowanych uniwersytetów na świecie – Oxford University, wybrało Polanglo na głównego partnera biznesowego na polskim rynku książki.
Polanglo działa jako dystrybutor materiałów edukacyjnych i zaopatruje szkoły wszystkich typów, uczelnie wyższe, instytuty i szkoły językowe oraz odbiorców indywidualnych w podręczniki do nauki języków, a także wszelkiego typu materiały edukacyjne.
Polanglo to sieć księgarni i hurtowni edukacyjno-językowych, oferująca podręczniki szkolne i publikacje takich wydawców jak Oxford University Press, Nowa Era, WSIP, WSZ PWN, GWO, Operon, Pearson, Macmillan, Lektor Klett, Express Publishing oraz wielu innych.