PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy Specjalista ds. promocji w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 070/25/DWP/S/SS
Główne obowiązki:
- Realizacja zadań w zakresie promocji projektów realizowanych przez Departament Wsparcia Przedsiębiorczości, w tym w szczególności Centrum Rozwoju MŚP (i Akademii PARP):
- tworzenie materiałów promocyjnych – artykułów, postów, maili, grafik, prezentacji i wideo, w szczególności o tematyce Przemysłu 4.0, cyfryzacji i wdrażania nowych technologii,
- rozwój i utrzymywanie relacji z beneficjentami i podwykonawcami,
- przygotowywanie założeń i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnych, w tym z wykorzystaniem płatnych kanałów promocji w Internecie,
- udział w charakterze prelegenta w spotkaniach online i stacjonarnych,
- przygotowywanie ankiet, badań satysfakcji beneficjentów i sprawozdań z realizowanych działań promocyjnych.
- 2. Udział w rozwoju serwisu e-learningowego „Akademia PARP”, w tym:
- współtworzenie koncepcji i opracowywanie zakresu tematycznego e-kursów,
- udział w utrzymywaniu relacji z odbiorcami e-kursów, wsparcie mailingowe i telefoniczne użytkowników szkoleń, w tym obsługa helpdesku; monitoring aktywności użytkowników,
- korekta treści na kolejnych etapach opracowywania e-kursów pod kątem poprawności stylistycznej i językowej.
- Udział w planowaniu i sprawozdawczości z realizowanych działań.
- Udział w zamawianiu produktów i usług w drodze ustawy Prawo zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych.
- Realizacja innych, zgodnych z kwalifikacjami zadań, zleconych przez Dyrektora Departamentu.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- doświadczenie zawodowe związane z realizacją działań informacyjno-promocyjnych, skierowanych do przedstawicieli sektora biznesu i/lub nauki, realizowanych w Internecie lub z wykorzystaniem tradycyjnych kanałów komunikacji (mailing, udział w prezentacjach i wystąpieniach podczas spotkań stacjonarnych),
- min.2-letnie – (specjalista),
- min.4-letnie (starszy specjalista),
- wykształcenie wyższe min. licencjat (preferowane w dziedzinie marketingu, dziennikarstwa, ekonomii, polonistyki lub socjologii),
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego (umiejętność redakcji i korekty tekstów),
- znajomość programów z pakietu Adobe Creative Cloud -Photoshop lub Illustrator,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność pracy w zespole.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- orientacja w zagadnieniach związanych z rynkowym funkcjonowaniem MŚP i sektorem e-learningu,
- znajomość programów z pakietu Adobe Creative Cloud – After Effects, InDesign, Premiere Pro lub równoważnych,
- znajomość wytycznych dla dostępności treści internetowych (WCAG),
- znajomość platform CMS (w szczególności Joomla) i LMS (w szczególności Moodle).
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.