PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Finansowo-Księgowym (Sekcja Postępowań Egzekucyjnych i Zwrotów)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/DFK/02/24
Główne zadania:
- udostępnianie informacji o zwrotach dokonanych przez beneficjentów/wykonawców na dedykowanym dysku do zapisywania danych o rozliczonych zwrotach;
- rachunkowe rozliczanie zwrotów i wpłat dokonanych przez beneficjentów, poprzez przypisanie kwoty wpływu do poszczególnych kategorii należności PARP, zgodnie ze wskazaniem Departamentu/Biura;
- prawidłowe i terminowe sporządzanie wkładów finansowych do sprawozdań z realizacji umów zawartych przez Agencję z jednostkami finansującymi;
- prawidłowe i terminowe zwracanie środków na podstawie zapisów umów z jednostkami finansującymi;
- pozyskiwanie danych do wystawienia tytułów wykonawczych, oraz ich wystawienie wraz z wnioskiem o wszczęcie postępowania administracyjnego na podstawie przekazanych do DFK ostatecznych decyzji administracyjnych;
- udostępnianie informacji o zwrotach dokonanych przez beneficjentów/wykonawców na dedykowanym dysku do zapisywania danych o rozliczonych zwrotach;
- prowadzenie korespondencji z US w zakresie prowadzonego postępowania egzekucyjnego.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie wyższe
- 2 lata ( Specjalista) lub min. 3 lata (Starszy specjalista) doświadczenia zawodowego w zakresie zbieżnym z zakresem obowiązków przewidzianym na wskazanym stanowisku;
- doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych;
- znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do ustawy;
- znajomość KPA oraz prawa postępowania egzekucyjnego w administracji
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w systemach informatycznych;
- umiejętność szybkiego uczenia się;
- rzetelność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa, finansów, rachunkowości, ekonomii;
- znajomość zasad funkcjonowania funduszy unijnych;
- doświadczenie zawodowe w agencji wykonawczej.
Oferujemy:
- umowę na zastępstwo
- premię regulaminową
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- szkolenia
- atrakcyjną lokalizację
- wydarzenia integracyjne
- programy socjalne