PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Komunikacji i Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 048/25/DKM/S/SS
Główne zadania:
Realizacja działań komunikacyjnych w ramach Sekcji Komunikacji i Mediów:
- przygotowywanie i prowadzenie kampanii internetowych;
- współpraca z wewnętrznymi interesariuszami, definiowanie celów kampanii internetowych, określanie grup docelowych, kanałów dotarcia i tworzenie mediaplanów;
- współpraca z wykonawcami zewnętrznymi – agencją marketingową i domem mediowym, przygotowywanie zleceń, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie prac;
- przygotowywanie treści publikacji na stronach internetowych oraz portalach społecznościowych, w tym współprowadzenie kanałów mediów społecznościowych Agencji;
- tworzenie harmonogramów, scenariuszy i nagrywanie krótkich materiałów wideo (np. shorts, reeels);
- realizacja działań komunikacyjnych, które mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku Agencji;
- zarządzanie projektami w ramach budżetu;
- analiza obecności PARP w mediach społecznościowych;
- wsparcie w bieżących innych działaniach sekcji komunikacji i mediów.
Oczekujemy (wymagania formalne):
- wykształcenia wyższego lub studiowania na ostatnim roku;
- rocznego doświadczenia w realizacji działań komunikacyjnych online, w tym w obsłudze narzędzi do planowania i publikowania postów oraz reklam w social mediach;
- rocznego doświadczenia w redagowaniu tekstów informacyjno-promocyjnych oraz komunikatów prasowych;
- rocznego doświadczenia w nagrywaniu i montażu krótkich materiałów wideo (np. wywiady, reels, shorts);
- znajomości zagadnień z zakresu marketingu, w szczególności w Internecie i mediach społecznościowych;
- podstawowej wiedzy z zakresu analityki internetowej, w tym znajomość Google Analytics 4;
- umiejętności prowadzenia rozmów przed kamerą;
- umiejętności komunikacji oraz współpracy;
- dobrej organizacji pracy, samodzielności, kreatywności oraz terminowości;
- bardzo dobrej znajomości i obsługi pakietu MS Office;
- znajomości języka angielskiego na poziomie B1.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: filologia polska, dziennikarstwo);
- znajomość zagadnień z zakresu komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa;
- znajomość narzędzi do obróbki wideo: CapCut, DaVinci Resolve, Adobe Premiere Pro (lub podobne);
- podstawowa znajomość narzędzi graficznych: Canva, Photoshop lub inne;
- umiejętność swobodnego korzystania z narzędzi do analityki internetowej i raportowania (Meta, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio);
- znajomość różnych form reklamy internetowej i modeli rozliczeń efektów kampanii;
- znajomość podstaw AI tools.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne,
- platformę wellbeingową.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.