Dołącz do Biura Finansowo-Księgowego
Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Planowania w Biurze Finansowo-Księgowym
Miejsce pracy: Warszawa
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty/Starszego Specjalisty w Dziale Planowania w Biurze Finansowo-Księgowym.
- Chcemy zatrudnić jedną osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki
- Przygotowywanie raportów finansowych, analiz i sprawozdań (cyklicznych i ad hoc).
- Współudział w tworzeniu rocznego budżetu finansowego Agencji.
- Udział w przygotowywaniu budżetów i prognoz finansowych oraz ich aktualizacja.
- Komunikacja z biurami merytorycznym w zakresie planowania.
- Analiza kosztów i wydatków przy udziale osób odpowiedzialnych za obszary.
- Doskonalenie narzędzi planistycznych, modyfikacja i wdrażanie usprawnień.
- Udział w raportowaniu do instytucji zewnętrznych (np. MF, KPRM).
- Udział w procesie pozyskiwania i analizy danych służących do raportowania i budżetowania.
- Opiniowanie wniosków dotyczących planowanych zakupów pod kątem potwierdzania dostępności środków finansowych zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz wprowadzenie danych w systemie SAP.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
- 1 rok/ 2 lata doświadczenia zawodowego/stażu pracy (zależnie od zajmowanego stanowiska).
- Zaawansowana znajomość MS Excel.
- Znajomość zagadnień z zakresu planowania i rachunkowości finansowej.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office: Word, Excel.
- Wymagane umiejętności:
- umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość;
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- odpowiedzialność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja;
- samodzielność i wysoka motywacja do pracy oraz ciągłe uczenie się.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane
- 1-2 lata stażu pracy / doświadczenia zawodowego.
- Staż w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Dobra znajomość systemów ERP, w tym SAP.
- Znajomość sprawozdawczości budżetowej.
- Język angielski na poziomie średniozaawansowanym.
- Dobra znajomość SAP.
Sprawdź co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników,
- dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.