Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Archiwista Warszawa
Specjalista w Biurze Archiwum i Zarzadzania Informacją

Specjalista w Biurze Archiwum i Zarzadzania Informacją

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3486 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163640
  • Data ukazania się ogłoszenia: 08 października 2014 r.

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny Służby Zagranicznej
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw komunikacji wewnętrznej w Wydziale Zarzadzania Informacją
  • w Biurze Archiwum i Zarzadzania Informacją

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Al. J. Ch. Szucha 23
    00-580 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Ul. Tyniecka 15/17
    02-619 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • inicjuje, analizuje, konsultuje i koordynuje przepływ informacji wewnątrz ministerstwa oraz pomiędzy centralą a placówkami realizowany przez inne komórki organizacyjne ministerstwa, a także proponuje rozwiązania służące zwiększeniu zaangażowania i identyfikacji pracowników resortu z ideą procesu usprawniania przepływu informacji;
  • opracowuje projekty standardów i procedur zarzadzania informacją w ministerstwie i placówkach zagranicznych oraz koordynuje jej obieg, a także monitoruje jakość w zakresie zgodności z obowiązującymi standardami, w tym także prowadzi stosowne szkolenia i instruktaże pracowników resortu;
  • wspiera komunikację dotyczącą zmian organizacyjnych wewnątrz resortu z zachowaniem dbałości o klarowność komunikacji wewnętrznej wspartej wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym koordynuje prace innych komórek organizacyjnych w zakresie spójności przekazu do wewnątrz resortu;
  • analizuje dobre praktyki w zakresie komunikacji wewnętrznej w innych organizacjach, w kraju i za granicą oraz proponuje na tej podstawie nowe rozwiązania, a także prowadzi szkolenia i prezentacje z tego zakresu;
  • przygotowuje materiały analityczne i informacyjne z zakresu zarządzania informacją i wiedzą dla kierownictwa oraz pracowników resortu, w tym koordynuje prace innych komórek organizacyjnych w zakresie spójności przekazu do wewnątrz resortu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1. Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe,
    2. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
    3. Zagrożenie korupcją w obszarze wyboru firm doradczych/konsultingowych wspierających realizację strategii komunikacji wewnętrznej.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Narzędzia i materiały pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputer z monitorem ekranowym . Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się – obecność wind, brak podjazdów i drzwi z samozamykaczami.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zarządzaniu informacją.
    • znajomość języka angielskiego na poziomie C1- poświadczona odpowiednim dokumentem,
    • znajomość technik i dobrych praktyk w zakresie komunikacji wewnętrznej,
    • umiejętności wystąpień publicznych; prowadzenia szkoleń,
    • umiejętność kierowania zespołem,
    • umiejętności argumentowania analitycznego myślenia,
    • samodzielność, kreatywność i inicjatywa, perfekcyjna organizacja pracy,
    • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych.
wymagania dodatkowe
  • studia podyplomowe z zakresu PR, komunikacji wewnętrznej,
  • doświadczenie w zakresie zarządzania projektami,
  • inny niż język ankielski język obcy - poziom B2,
  • znajomość MS SharePoint,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o zamówieniach publicznych,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu projektami.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...