Specjalista w Departamencie Sprzedaży B2C
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KW/SB2C/AD/427/0622
Twój zakres obowiązków
- Monitorowanie błędów w systemach, blokujących poprawne działanie procesów i ich eliminowanie.
- Monitorowania poprawności procesowania zamówień sprzedażowych, weryfikacja błędów i ich naprawa.
- Wsparcie kanałów sprzedaży podczas awarii systemów.
- Współpraca z obszarem IT, zgłaszanie, monitorowanie, eskalowanie napraw incydentów.
- Testowanie napraw błędów wykonanych przez IT na środowisku produkcyjnym i testowym.
- Wsparcie w projektach i testach podczas wdrażania nowych rozwiązań.
Nasze wymagania
- Znajomość aplikacji wewnętrznych wykorzystywanych w Grupie Polsat Plus szczególnie w procesach kanałów zdalnych PLK: KPWA, AA Rainbow, PERS, EDI, SMARTMASTER, Spectrum, Kontakt MIX.
- Praktyczna znajomość środowiska MS Office, w szczególności MS Excel.
- Odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy, terminowość.
- Komunikatywność i nastawienie na współpracę.
- Mile widziana umiejętność tworzenia zapytań SQL.
- Otwartość na nowe wyzwania.