Zakres obowiązków:
- instalacja, reinstalacja, aktualizacji, konfiguracja oraz naprawa sprzętu,
- diagnozowanie i naprawy usterek systemów komputerowych oraz aplikacji
- pełnienie wsparcia technicznego dla pracowników Banku: bezpośrednio, telefonicznie - I linia wsparcia
- przygotowanie sprzętu dla nowych pracowników
- obsługa i administracja systemu do zarządzania incydentami i zarządzania problemami (codzienna administracja systemem Manage Engine - Service Desk Plus) oraz koordynacja zgłoszeń
- wsparcie administratorów wirtualnego środowiska (VDI- Virtual Desktop Infrastrukture) w pracach operatorskich
- tworzenie procedur pomagających użytkownikom w obsłudze i rozwiązywaniu problemów na stacjach roboczych
- zarządzenie systemem wydruku MyQ
- wykonywanie konfiguracji systemów operacyjnych na stacjach roboczych
- konfiguracja aplikacji użytkownika końcowego w zakresie stacji roboczych
Oczekiwania:
- znajomość systemów: Windows 7 na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów
- bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego
- umiejętność i doświadczenie w zakresie rozwiązywania problemów u użytkowników
- komunikatywność w kontakcie bezpośrednim z pracownikami oraz członkami zespołu
- wysoka samodzielność oraz zorientowanie na cele i konsekwencja w realizacji powierzonych zadań
- bardzo dobra organizacja pracy, szybkie przyswajanie wiedzy, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność diagnozowania problemów i szybkiego reagowania
- dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw ITIL, w szczególności procesu zarządzania incydentami i problemami oraz znajomość narzędzia (Manage Engine Service Desk Plus)
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w spółce mBank Hipoteczny
- możliwość zdobycia cennego know-how w ramach Grupy w jednym z najlepszych banków w Polsce
- wynagrodzenie adekwatne do posiadaniego doświadczenia oraz umiejętności
- pracę w poszanowaniu idei work-life balance
- możliwości dalszego rozwoju zawodowego
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera