Specjalista w Dziale Marketingu ds. Mediów Online

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Warszawa

40 dni temu

Specjalista w Dziale Marketingu ds. Mediów Online
Miejsce pracy: Warszawa
Docenimy cię za to, że:
  • odpowiadasz za planowanie i realizację kampanii mediowych online dla sklepów internetowych oraz dla kampanii wizerunkowych marki w obszarze digital oraz performance dla aplikacji mobilnej, przy współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i innymi partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • analizujesz kluczowe wskaźniki efektywności prowadzonych kampanii, prowadzisz ich stały monitoring, optymalizujesz działania i rekomendujesz zmiany,
  • przygotowujesz podsumowania i raporty z kampanii wraz z wnioskami,
  • monitorujesz działania konkurencyjne w obszarze działań mediowych digital,
  • szukasz nowych rozwiązań z zakresu kampanii marketingowych nakierowanych na dotarcie do konsumenta,
  • tworzysz projekty graficzne i bannery na potrzeby realizacji kampanii mediowych.
Twoje zadania:
  • masz doświadczenie w planowaniu kampanii w mediach online (mile widziane w domach mediowych),
  • posiadasz zaawansowaną znajomość narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics,
  • masz praktyczną wiedzę w zakresie Google Ads, Programmatic, Afiliacje oraz modeli rozliczeń,
  • znasz trendy w online marketingu: SEO, SEM, programmatic: display, afiliacje, video, email, content marketing, social media,
  • wykazujesz się umiejętnością i efektywnością łączenia działań offline z online.
  • doskonale organizujesz pracę własną, umiesz planować i zarządzać kilkoma projektami jednocześnie,
  • posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
  • jesteś osobą kreatywną, chętnie wychodzącą z inicjatywą i systematyczną.
Mamy dla Ciebie:
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • pracę w dogodnej lokalizacji (Galeria Wileńska),
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.


Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Poznaj Carrefour Polska

Pracownicy Carrefour Polska to kilkanaście tysięcy specjalistów w różnych dziedzinach. Jesteśmy otwarci na trendy, technologie, a przede wszystkim na ludzi. Pasjonujemy się handlem i produktami. Chcemy zmieniać nawyki żywieniowe zarówno naszych klientów, jak i swoje własne. To nasza ambicja!

Opinie o pracodawcy

Agnieszka Hernik

Specjalista Skanowania

Codziennie stawiam czoła wyzwaniu jednoczenia i szkolenia moich współpracowników, ponieważ lata doświadczeń pokazały mi, że w pracy zespołowej jest największa siła i motywacja do działania.

Kinga Wilczyńska

Menedżer w Dziale Handlowym

Moją pasją jest moda. W pracy udaje mi się połączyć zamiłowanie do estetyki wyglądu z możliwościami, jakie dają nam rozwijające się media społecznościowe i narzędzia marketingowe.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokPrzesłanie aplikacji przez kandydata
KrokKontakt z kandydatem
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy
Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. ...
Praca Specjalista ds. e-marketingu