Ogłoszenie numer: 99112, z dnia 2010-04-27
HORIBA ABX Sp. z o.o.
Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- przyjmowanie i realizacja zamówień klientów,
- realizacja kontraktów sprzedaży/dzierżawy sprzętu,
- rejestracja kontraktów w systemie,
- koordynacja procesu instalacji/deinstalacji sprzętu u klienta,
- współpraca z Przedstawicielami Handlowymi firmy pracującymi w terenie,
- stały kontakt z klientem w zakresie obsługi posprzedażnej.
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min. 2 lata,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- biegła znajomość programów pakietu Office (szczególnie Excel),
- dobra organizacja pracy, rzetelność i dokładność,
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu,
- elastyczne myślenie,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- ciekawą pracę w renomowanej i ustabilizowanej na rynku firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.